vineri, 9 aprilie 2010

090410

filarmonică
nu-ţi mai rămâne decât să-ţi închizi dracului gura
să taci
să-ţi laşi gândurile să curgă până uiţi că gândeşti

hai că-ţi fac eu berula

aşa că 74 unde o văd în sfârşit pe roxa

nora spune ţi-ai plătit, nu ţi-ai plătit eu spun ok
andrei ajunge şi pe-acolo
cu una şi cu alta
şi cu maşina irinei
sper că n-am uitat iar alt nume
ajung în jazz
uAi înainte mă-tâlnesc cu daria în 74 şi cu mihaela
apoi cu daria iar în jazz
o să ne mai vedem oricum după ce mă-ntorc
ha şi ha mâine adic azi o iau spre bicaz
mă-ntorc duminică

şi săptămâna viitoare o să fie iar japonezu la filarmonică
blană clar!
şi-mi vine în cap una dintre singurele faze pentru care
mi-a părut rău cândva
şi cine ştie dacă nu
află
am ieşit din maică-mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu