joi, 30 decembrie 2010

cântec pentru taci

aştept folosirea-n masă a combustibilului biologic
să-mi fac cuie din rezervor

învăţ culorile biosferei pe frânturi din imaginile salvate înainte să se dea stingerea

jazz definition of love
Charles Mingus & Band
cele mai plantă halucinări amoroase
în what love?

Tactil
Consistenţa trupului tău
Mă face să-mi doresc
Să ne fii născut siamezi

De când frumuseţea nu mai e un criteriu moral/etic

În palme frumosul tactil cana din care&carne vreau să-mi adăp starea de varză

Şi nici nu-mi imaginam&nu-ţi imaginai că mă poţi scoate dintre firele roşii din jurul irisului rămas un cerc albastru în jurul unei găuri negre

Am ieşit în gară în dimineaţa-n care era vorba că pleci
Nici nu ştiam de unde eşti
Mă-ntâlnesc cu două colege de-ale tale cu bagaje trase după ele
Eu nu merg nicăieri eu n-am bagaje
n-am somn şi stau aproape de gară

acest neaoş doinic dor
mă determină s-ascult bitza-iau viaţa-n glumă & paraziţii-motive
să ies din lamentări să nu fiu jalnic
nu mai scriu nimic

bag ţigară după ţigară cui după cui
până rămân fără şi-mi fac ţigări rulate
din tutunul rămas în chiştoace
să mai rezist o juma de oră
cu ochii beliţi în monitor în lista de mes
aştept fâsul care spune că eşti online

mă trezesc dupămasa asudat în camera mea
sughiţ după ce-mi aprind un dunhill albastru lung
trenu ţipă pe lângă blocu meu
maică-mea vine isterică de la lucru
am visat o chestie mega stranie
din care-mi mai amintesc doar senzaţia
m-am ridicat din pat
în camera asta pute
cum să nu pută dacă de săptămâna trecută
ajung acasă direct mahmur
dau next fişierului audio cu harold bloom
iar acu o să apăs j & în loc de pink floyd
o să bag jimi hendrix totuşi o să mai rezist
la biroul meu dintr-o maşină de cusut
plin de gunoaie şi scrum&mucuri de ţigară
până la capătul shine in you crazy diamond

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu