sâmbătă, 4 decembrie 2010

mornin connectin

Aprinzi ultimul ciot
Şi vopseşti văduva alb
Îl aprinzi până la ultimul strop
Înainte să-ncepi excursia
Până în bucătărie

Ce pupile mari ai bunicuţă
Să te sparg mai bine

Dacă auzi o maşină de spalat
Nu în direcţi aia
Trebuia să mergi
Dacă vrei să găseşti scara

Mai am două beţe
Ce poţi face cu două beţe şi lapte
Poţi să cauţi altă rasă

Ar muri bateriile la termostatus

Nu am buletin şi nu l-am pierdut
Fă o paranteză şi pune semnu opus

Scoate o oază din deşert
Şi arunc-o-n aer
O insulă în spaţiu

Îţi mai vine să vorbeşti despre tine

Desangajarea fără puncte
Fără întrebare fără exclamaţie
Fără suspensie

O biciletă

Mai vreau o cafea
Am una cu lapte şi zahăr
Fără linguriţă

Cum e să găseşti
O forţă gravitaţională
În maşina de cusut

Nu articula detaşarea

Trebuie să găseşti o linguriţă

O lamă de ras blana
Chiar dacă trebuie să o speli
Şi să o ştergi de izmene

Îţi vin idei când mergi

Când ai mers ultima dată în patru labe

Nu mai era cafea-n ibric
Aşa că mi-am pus din altă ceaşcă

Altundeva pe muzica asta
Niciodată nu te pui jos pe scaun
Te pui pe colacu de la closet

Apasă j şi pune bootzilla
Şi stealing in the name of jah după ea

Pentru ce nu trebuie să aştepţi
Îţi sprijini capu cu gâtu
În podul palmei
Ai vreau un mouse rachetă
Şi un sistem audio
Şi-o chelneriţă şi-o barmaniţă
Şi mese pline
Toată lumea vorbeşte tare

Aveai o pungă cu lapte
Care s-a vărsat pe jos

Gata j pune
Mothership connection

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu