sâmbătă, 18 decembrie 2010

scrisoare deschisă către primăria municipiului

dragă primărie administraţie sau ce-i fi fiind tu care ai în grijă trotuarele acestui oraş te rog

bine hai să trecem peste formalităţi

mătură/măturaţi trotuarele-n pula mea că nu suport gurile de canal camuflate!

canalo-gura- fobia-mi are motivaţii/justificări clare şi de naturi multiple

în eventualitatea-n care

da bine

acuma vine şi ăsta vali şi numai cum să-ncarce lista de cereri cretine cu fobia lui stupidă

nici măcar nu binevoieşte să se gândească că-i frig şi că mături oameni pe vremea asta cine a mai văzut

nici nu mă gândesc

clar că nu mă gândesc

io vreau să văd gurile/capacele de canal în rest nu mă interesează că-i gheaţă şi oameni dezechilibraţi se pot aluneca pe şale

măturaţi măcar gurile de canal şi-atât

dac stau mai bine să-mi amintesc azi m-am tot dat pe gheaţă-n ăn staţia din faţa teatrului naţional şi-aş vrea s-o mai găsesc acolo-n staţie şi mâine că-i mare plictiseală altfel până vine busu

2 comentarii:

  1. ps.
    n-am dat în niciun canal
    doar că nu-mi place să calc capacele

    RăspundețiȘtergere
  2. ha şi ce şmen! mulţumesc ălora de s-au apucat să măture trotuarele-n centru

    RăspundețiȘtergere