miercuri, 17 august 2011

padina fest 2000 unşpe! - primul concediu - ultimele 3 zile

Traseu: Târgu Mureş-Braşov-Buşteni-Babele-Peştera-Padina :)) => A fost odată ca... ca... ca niciodată!


Joi: trec pe la lucru, Marius mă fericeşte cu 200 de lei :)/:( -- Şedinţa continuă!
... ziua se lungeşte, între timp îl întreb pe Alin dacă mai vrea să mergem la Padina, răspuns pozitiv, ieşim mâine dimineaţă la stop. Parada o comandăm noi!

Vineri: nopatea s-a lungit şi ea, după o oală plus 1/2 de cafea, ies pestilenţial din apartament şi iau busu spre Corina(Tudor) unde mă aşteaptă Alin!
Prindem foarte repede ocazie şi până una alta suntem în Braşov. Aici mai să ne pierdem speranţa, când un şofer de microbus, tangent la pensie(şoferu), care transporta medicamente expirate ne ia până în Buşteni.
* noi, cel puţin, n-am depistat niciun indicator cu inscripţia telecabină 
ne descurcăm şi fără doar nu suntem turişti străini şi când ajungem la telecabină... pfuuuu - ce coadă, ne îndreptăm spre capătul coziii şi-l găsim cu puţin înainte să dăm roată clădirii până înapoi la intratre - pfuuuuuuuu ce coadă! stoici şi destoinici rezistăm - Şedinţa continuă! 
*rezistăm chiar şi ademenirilor tipilor care stăteau la ciupeală cu flota de 4 ori 4 (nu de alta da aveau un tarif dublu faţă de telecabină şi... - volan pe dreapta, înmatriculată în Bulgaria, afacere tipic sudistă - vorba lui Alin)
Telecabina: 32 de lei până la Babele, da merită! :) şi numai pentru senzaţia că o să-ţi pocnească urechile la următorul stâlp - plus priveliştea, nu exagerată, da faină! păcat că înainte de babele cu vreo 5 stâlpi, parcă, norii erau atât de aproape că, dacă ar fi fost galbeni şi ai fi întins mâna pe geam, puteai să-ţi rupi un noruleţ magic Nimbus a la Goku, deci se vedea exact nimic - tooootuşi nu s-ar spune că n-a fost şi asta ceva.
Babele: Câteva babe, o poză două, sfinxu nu ne-am prins unde era că abia dacă vedeai la 20 de metri, nu mai povestesc faza cu crucea albastră că ne facem haz, aşadar coborât-am pe jos până la Padina, platoul Padina(padină înseamnă podiş sau platou mare, mi-a zis maică-mea dup ce-am ajuns acasă), via Peştera că nici n-aveam pe unde altundeva. Bine am fi putut lua iar telecabina pâna la Peştera, da 18 lei nu ne erau de prisos.

Padina Fest:
Festivalu începuse de miercuri(parcă) şi urma să ţină până sâmbătă noapte, continuat duminică de un raliu pentru mountainbike'ări (pentru informaţii exacte da-ţi search pe google - au site - festu, spun, cu toate alea).
Lume? multă şi faină preponderent bucureşteni şi braşoveni.
Cazare normal la cort - fără nicio taxă, de-altfel nu era nici bilet de intrare sau ceva.
WC-urile? Cred că cele mai curate şi nepişate peste tot pe care mi-a fost dat să le văd până acum, dintre astea categoria ecologice - găseai şi hârtie :)
Mâncare şi băutură - pe jetoane, jeonul-5 lei
un pahar de bere, nevoluminos şi nici prea bună - 1 jeton
un pahar de vin fiert, foarte bun, părerea mea - 1 jeton, dar bun la frig şi-atât
a... :) mâncai chiar bine cu 2-3 jetoane
dar... mai a doua zi am descoperit cabanele din jurul festivalului, unde preţurile erau chiar ok (la bere mă refer :) şi vin:)))
Alte alea? Tiroliană, biciclete de închiriat, rapel, oină, alte joculeţe şi Adventure Parcu unde ne-am băgat şi noi :) (Alin a căzut da dup aia s-a scos că a apărut la ştirile de la ora 5)
Concertele
Vineri: primu, Robin şi nu mai ştiu cum, dac ascultaţi mai des ca mine guerilla tre să-i ştiţi - solistupărea cam afectat şi sub influenţa aerului tare de munte - da mie mi-a plăcut :)
apoi toulouse lautrec - cu căciuli ruseşti - mega faini
şi la urmă suie paparude cu bean - mă dureau gambele şi m-am retras la cort înainte să plece de pe scenă
* noaptea frig rău de tot se zvonea c-au fost minus două - d-a supravieţuit toată lumea
Sâmbătă:
2 trupe într-un fel de deschidere, prima habar n-am, a 2-a - stillborn, tipa avea o voce care dădea a laura stoica şi sărea pe toată scena
apoi travka ... dap nu mă aşteptam să-mi placă, diferiţi rău, în bine, de albume, apoi viţa de vie pleasnă, apoi mărgineanu cu trupa....... cred că-mi luasem un pahar de ţuică fiartă(juma de jeton) şi presupun c-au fost ok având în vedere că după aia m-am dus şi la focu de tabără

Duminică
ne-am trezit fără dureri de cap sau alte neplăceri, în afara bugetului restrâns, şi după ce mi-am fumat ultima ţigară am luat-o la pas către babele. Şi-am urcat şi-am urcat şi-am urcat şi-am urcat şi ne tot întrebam de ce nu am luat aaaaaaaaaapă cu noi şi-am urcat şi-am ajuns la babele.
Aici nu se mai punea problema telecabinei, aşadar singura dilemă rămasă era jepii mici sau jepii mari? primul traseu mai scurt dar mai greu, al doilea mai uşor dar mai lung - noi, destul de frânţi şi neobişnuiţi cu-atâta auto-talpă în condiţii de teren accidentat, am ales jepii mari via piatra arsă şi nu o să ştim dacă a fost alegerea corectă până nu i-om vedea şi pe cei mici, treaba-i că mergeam şi mergeam şi mergeam şi nu mai ajungeam... da :) drumu din poveste s-a terminat şi-am ajuns frânţi cu bine în buşteni după aproape 7 ore de la părăsirea Padinei.
a... şi să nu uit sâmbăta am vizitat şi peştera ialomiţei, la 6 lei intrarea - merită merită

Din Buşteni am luat trenu, prinzându-ne în timp util că la stop n-avem şanse şi cu trei lei / căciulă oferiţi fără comentarii şi discuţii naşului am ajuns în Braşov. unde am stat şi-am stat vreo 2 ore fără succes la stop. Dar cum încă n-am încălecat pe nici o şa, m-am dus la magazin să cumpăr o sticlă de apă minerală... şi pe când mă-ntorc, ce să vezi, Alin aruncase pieptenele magic care s-a transformat într-o pădure deasă... bine bine ne-a ajuns cu pădurea pe ziua aia, a oprit un microbus cu-un singur loc disponibil, unde fericiţi şi rumeni la faţă după atâtea ore sub ceru senin şi-nsorit nea-m îngrămădit cu bogdaproste, deşi am fost luaţi de un tip şi-o tipă din baia mare(sper că ţin bine minte) care vindeau prăjituri pe la târguri şi festivaluri.
Bine pa!











Şedinţa continuă :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu