marți, 2 februarie 2010

020110

continuarea paranteză reiau ultima replică închid paranteză

cis: scoate carnetu şi scrie examenu şi data
eu: nu-l am
cis: cum?
eu: l-am uitat acasă!
cis: bine
eu: !?
cis: du-te după el
eu: bag pula! paranteză o spun în gând închid paranteză

ies şi o iau spre casă
îmi spun clar nu mă-ntorc, am belit aici atâta vreme, clar o să pic examenu şi pe lângă asta aveam repetiţii la bucata lui george, clar mă duc acasă mănânc că-s rupt în 2 de foame şi dup aia mă duc la uat
pe drum mă mai gândesc că dumnezeu există şi că bine că nu m-a pus dracu să intru în pantaloni scurţi la examen

paranteză în vremea belită aşteptânt de-a-n boulea pe coridor am aflat că andreea mi-a spus de jelonek, mersi iar andreea îchid paranteză

ajung acasă deschid uşa, supriză mega plăcută - nu era încuiată

paranteză cu uşile e o poveste lungă lungă de tot închid paranteză

aşa... deschid uşa, intru surpriză cam neplăcută - maică-mea fumează în bucătărie. cum a fost? mă-ntreabă. bine! spun cum adică bine? şi eu atunci mă scap...

paranteză am observat că-n ultima vreme îmi tot ies pe gură tâmpenii gen lucruri ce n-ar trebui şi care multe n-au mult sens sau rost şi mai voiam să spun ceva da cum am uitat închid paranteza

şi-i spun maică-mii că n-am putut intra în examen că mi-am uitat carnetu acasă.
maică-mea: kahpjqţaşjbhigfgzvhpţjpnb etcetera şi eu ca să mă scot îi spun că n-are nimic doar m-am întors după el şi mă-ntorc înapoi şi o să intru în examen şi bla bla

ajung la facultă aştept iar vreo oră bună
într-un sfârşit cu literă mare întru sfârşit în sala de examen

trag subiectu, argezii şi poetica lui, pula mea, se putea şi mai bine şi mai rău
mai bine fiind vreun prozator blană, mai rău fiind alt poet sau vreu tâmpit de sămănătorist sau vreo beşină de critic literar

mă aşez la-ntâmplare într-o bancă.
şi stau, nu mă gândesc la nimic că n-am chef şi pe bune arghezii în stare în care eram nu mi se părea prea interesant, dacă mi-ar fi trecut atunci, nu acum prin cap, cred că aş fi fost mult mai dispus să dau o labă curată şi igienică sub bancă, ştiu şi de ce nu mi-a trecut da nu vreau să fiu naşpa

mă-ntreabă andreea dacă nu vreau o ciornă îi spun că n-am ce face cu ea

şi stau şi stau şi nici măcar nu mă uit la pereţi că mă uitat ca bou la biletu de examen şi la un moment dat văd banca în care era andrea goală, precizez banca, ea fiind în discuţii avansate cu cis
atunci mă ridic şi-mi iau o foaie a4 goală şi mi-am făcut ciornă

apoi intru şi eu după alte aşteptări în discuţii cu cis
şi aşa mai departe
faza e că am luat examenu

paranteză
anda anda?: buna seara


valentin covaciu: neata

anda anda?: ce e aia caca maca?

anda anda?: adica la ce te referi

anda anda?: cunosc expresia

valentin covaciu: scuze buna dimineata

anda anda?: hehe

valentin covaciu: stai un pic ca tocma ces ]n procesu facerii

anda anda?: sa stii ca i buna

anda anda?: doar ce am iesit de la dush doamne ce buna inventie





Hide Recent Messages (F3)



valentin covaciu: da si io am ajuns la concluzia asta dupa ce am avut boileru fututvreo luna

anda anda?: heeh

anda anda?: asta e o reactie ca am facut doar un dus pe zi

valentin covaciu: incepe sa ma ingrijoreze serios calcu

valentin covaciu: meu sper ca no fi prins vreo depresie sau ceva

valentin covaciu: am gasit un torent de vreo 14 giga

anda anda?: si o trage cu ceva virusita

valentin covaciu: cu muzica clasica

valentin covaciu: si trebuia sami fac ceva loc

valentin covaciu: si tot stergeam cate o chestie si apoi ma uitam la free space

anda anda?: nasol

anda anda?: urasc momentele astea

valentin covaciu: si ce crezi

anda anda?: cand tre sa cureti

anda anda?: hmm

anda anda?: 0

valentin covaciu: cu cat stergeam mai mult cu atat mai putin free space aveam

anda anda?: e virus

anda anda?: alex franceanu stie sa ti faca

anda anda?: l am avut si eu

valentin covaciu: si mam apucat sa scriu un post meserias

valentin covaciu: si cand eram in plina inspiratie pula!

valentin covaciu: s-a blocat

anda anda?:

valentin covaciu: da am pris smercheria si miam transcris ce se mai vedea pe ecran

valentin covaciu: ca o data am scris un eseu foarte fain despre stamba

valentin covaciu: adic nu stiu cat era de fain, asa tin minte acu

valentin covaciu: ca eram blana rau de tot

anda anda?: lol

valentin covaciu: a;a si faza cu caca maca e de ayi noapte

valentin covaciu: cand am fost cu george la o bere in g

anda anda?: aham

valentin covaciu: si aveam o disput[ aprins[ pe conceptii regiyorale si alte t\mpenii

valentin covaciu: când intervine un nene ungur beat mangă

valentin covaciu: se mută la masă cu noi si-ncpepe să ne povestească

valentin covaciu: de fapt i spunea lui george

valentin covaciu: ceva chestie

valentin covaciu: si la un momendat ia văzut creionu alb, căruia tocmai ce-i sărise capu,

anda anda?: ioi

anda anda?: de acolo tot bairamu de azi

anda anda?: cu mina vietii

valentin covaciu: si începe să ne ţină o cuvântare incoerentă despre faptul că nu poţi să fac nimic cu un creion alb

valentin covaciu: mai ales pe o hârtie cum avea george în faţă

valentin covaciu: şi cum îşi pierdea des şiru gândurilor măreţe

valentin covaciu: când şi-l pierdea exclama a neputinţă CACA MACA!

anda anda?:

valentin covaciu: o să postez discutia asta de pân aici pe blog să voiam să povestesc chestia asta, da m-am luat cu altele si aşa e deja scrisă
 
închid paranteză

7 comentarii:

  1. deschid paranteza-unde nu-i cap vai de picioare inchid paranteza,deschid paranteza-unde-i cap e ceva inchid paranteza,deschid paranteza-dialog caca maca inchid paranteza,deschid paranteza .... inchid paranteza imi cer scuze pentru "paranteze"...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu-mi cer nicio scuză

    mamă, doamne fereşte, ce cuvânt e şi ăsta "scuză" cum poate să sune, parcă l-ai spune cu o ţeavă de canalizare în gură


    da ai dreptate în prima paranteză unde nu-i cap e bai mare de picioare că tre să umbli o grămadă şi încă dacă ar fi bai numai de picioare nici n-ar fi aşa mare bai

    paranteză nu m-au deranjat deloc parantezele tale, doar că n-are niciun sens să spui de fiecare dată deschid, mă prind care faza şi dacă sari peste închid paranteză

    RăspundețiȘtergere
  3. chestia cu parantezele era o aluzie la n parantezele tale care creaza o confuzie totala a textului,stiu ca ai inteles dar nu recunosti,cuvantul "scuze" bag de sama pare sa nu se afle in vocabularul tau (dealtfel eu l-am folosit intre ghilimele) dar pentru un cap mahmur e mai greu de inteles,nu-mi mai cer scuze d-om profesor.

    RăspundețiȘtergere
  4. statistica:in textul din 2 feb.ai folosit cuvantul -paranteza- de 4 ori si-inchid paranteza-de 5 ori,pardon?

    RăspundețiȘtergere
  5. pfffff cine te-a pus sa citesti, dl Anti-Paranteze?

    RăspundețiȘtergere
  6. am o propunere, folosiţi măcar un pseudonim

    RăspundețiȘtergere
  7. pfffff cine te-a pus sa citesti, dl Anti-Paranteze?
    uite-mi un pseudonim:im onto speed
    sa ma stii daca mai vin haaha

    RăspundețiȘtergere