miercuri, 17 decembrie 2008

beşină

cum n-am chef de nimic zilele astea... ieri am citit o carte din egoul de la polirom, povestiri, făinuţă... am mai început una, pe asta înainte da n-am putut să citesc, se prea fandosea autorul, ceva de genu: niiii, bă! ce de cuvinte noi şi futute am învăţat io!

aşadar cum n-am chef de nimic... o să scriu o mică beşină despre politică...
am auzit că băse... stolo, dup aia că stolo... boc, nu m-am mai uitat la tv-u poate mâine aud că boc s-a beşit şi el

drept să spun mi se rupe

şi pe de altă parte cine pula mea vrea să fie prim-ministru în ţara asta futută acum?!
tăricel el vrea că pe el l-o fătat mă-sa direct pe calapodu de premier, şi mircea, ăsta n-are nicio treabă ar fi bun de pim-ministru într-o utopie!

se-ntâmplă cumva să se afle printre noi bulangii nemulţumiţi şi scârbiţi de politicul românesc? bravo lor! sunt patetici! pula mea, nu voi îi tot votaţi! păi votaţi-i în pula mea şi tăceţi din gură, oricum nu mai vrea nimeni nimic de la ei!

am o idee... ascultaţi aici!
ştiu cum se poate ridica nivelul de trai al românilor... toţi cetăţenii cu drept de vot se bagă într-un partid, se fac vreo 20 de partide şi ficare partid guvernează cu majoritate de 80% ţărişoara pentru un an, da guvernare de-aia futută cu administraţie primării, justiţie, educaţie şi tot rahatu.
în felu ăsta în 20 de ani o să fim o ţară de baştani de o să vină englezoice şi frunţuzoice să ne spele chiloţii şi americanii or să vină să asude pe plantaţiile noastre de iarbă

şi noi o să stăm şi-o să ne futem toată ziua, o să mâncăm până crăpăm, ţara o să fie plină rollsuri de o să-şi mute ăştia fabrica în românia şi o să fumăm iarbă, o să stăm cu burta la soare că angajăm manageri japonezi să se ocupe de afacerile noastre, de la crâşme de colţ până la corporaţii intergalactice. în magazine la ţigări, nu se vor mai găsi decât dunhilluri şi rothmasuri de afară şi ţigări de foi şi iarbă

apoi atunci o să le-o dăm la muie şi la curiştii ăştia din ue şi ieşim afară să ne bucurăm singuri de prostia noastră!

Un comentariu:

  1. Salut Vali!

    Mă bucur că te-am găsit pe-aici, așa te mai pot citi din când în când.
    Să-ți petreci anul cu bine și dacă ajungi prin București și ai timp, dă un semn :)
    Sa trăiești.

    Ovidiu S.

    RăspundețiȘtergere