miercuri, 14 ianuarie 2009

revoltă de dragul ei

chiar dacă ştiu că nu am dreptate, mi se par exagerate şi tâmpite toate măsurile care de ceva vreme încoace
se tot iau împotriva fumatului!
ăştia tot scumpesc de-a sula ţigările, că ei îşi permit să le cumpere oricum, un pachet de ţigări ar trebui să coste vreo 2-3 lei, dacă n-am plăti statului restul pănă la preţul din magazin. numi convine de nici un fel să plătesc pentru dreptul de a fuma, că asta înseamnă toate taxele puse peste preţul normal. e ca şi cum mi-aş cumpăra pe lângă ţigări şi un bilet care-mi dă dreptul să le fumez
mai am o problemă şi cu nefumatu în locurile publice, da... ştiu că n-am dreptate, da tot mi se pare chestia asta un fel de persecuţie.
în plus toate campaniile antifumat sunt tâmpite şi nu cred că au făcut campaniile lor să se lase de fumat nici măcar un singur om. sunt doar bani aruncaţi de-a pula
dacă nu vreau să mă las de fumat, deşi recunosc că fumatul e o tâmpenie, totuşi nu văd de ce trebuie să finanţez cu fiecare jumate de pachet campanii tâmpite
aşa, şi pozele alea de pe pachete sunt chiar drăguţe, de-a dreptul candide şi chestia aia cu "Fumătorii mor mai tineri" e genială, păi nu asta vrem toţi să fim tineri pănă murim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu