marți, 24 februarie 2009

altruistu'

sunt în faţa porţilor! şi... şi ce dacă?! bătălia a fost floare-nfită-n lob-urechii!

că dac tot veni vorba, decât să mă bat vitejeşte, io am preferat să mă-mbăt voiniceşte, aşa c-am căzut ca o muie beată chiar înaintea asaltului. dup’ aia m-am trezit, chiar primu, ce să spun, că ăştealalţi viteji zăceau pe câmp rupţi de oboseală... da io m-am sculat, cu pieptu-n vânt, vaşnic luptător ne-atins de-armele duşmanului şi m-am repezit cu sabia plână dă sânge, c-am găsît-o pă jos lângă mine, trebuia să mă sprijin în ceva, că eram încă uşor ameţit, şi-am intrat triumfător în cetate!

ăştia încă erau vai de pula lor rupţi pe câmpul de bătălie! atunci m-am urcat pe-un zid şi-am urlat la ei să se scoale dracu odată c-am cucerit zidurile cetăţii cu sabia-n mână-n pula mea! şi s-au sculat muiele, aproape toţi. numa ăia morţi nu m-au auzit, da no, mai sunt şi tipi de-ăştia indisciplinaţi. şi cum printre ăştia era şi regele nostru, fostu, s-o zicem pe-aia dreaptă, or început toţi ăştia abia sculaţi, c-aveau încă iabă-n gură, să strige, cât îi mai ţineau coaiele, trăiască regele!

am început să mă uit ca un boschet în jur, că nu-nţelegeam ce i-o apucat pe-ăştia! Apoi am înţeles că ăla ce trebuia să trăiască nu era altu decât io! pula mea! ăştia urlau: trăiască! trăiască regele! şi pă coiu meu drept că io eram regele!

bine, ş-acuma dacă tot am început, ar fi pă drept să spui, că eram o ţâră cam mahmur ca pula! că mi s-o făcut, când m-am trezit, o sete de doamne fereşte să-mi stea careva-n cale şi numa de-aia m-am dus în cetate c-am văzut pe poartă o ditamai fântâna înăuntru.

no bine că dacă ăştia ţîn neapărat să le fiu rege le-oi fi, că doră nu mă dor coile. da s-o spui iar pe-aia dreaptă. io i-am strîgat să vie c-am găsît beciu cu vin şi n-am vru să fiu chiar aşe muie de să-l beu io pă tăt.

Un comentariu:

  1. am vazut tot spectacolul din turnul cetatii unde ma aflam intamplator.regele povesti este unul de paie mai mult o sperietoare de ciori.a doua oara nu mai pacaleste pe nimeni.de asemenea eroi am mai auzit si am mai vazut in diverse parodii,ei sunt aplaudati si iubiti de prostime,devin liderul ei pentru scurt timp si apoi sfarsec in anonimat,cersind un pahar de vin.(astazi am fost putin mai rau)

    RăspundețiȘtergere