luni, 16 martie 2009

8


ups...!
scuze! te-am scăpat în ceaşca de cafea

prinde-te de ţigară!...

vai!...
e aprinsă
şi ţi-ai ars palmele

şi nu ştii înota?!
atunci trage o gură de aer
dă-te la fund
şi ascunde-te-n zaţ
voi bea cafeaua dintr-o gură
şi nu vreau să te-nghit

aşa
am băut-o pe toată
cobor după tine

răscolesc lumea din fundul ceştii
am nimerit ca el colosul lui goya
pe o planetă cu pitici
înspăimântaţi de iminenţa măcelului

îi ridic pe rând în palme
îi examinez pe toţi
şi nici unul nu eşti tu

resemnat
aprind o ţigară
şi mă aşez cu fundul
pe marginea ceştii

4 comentarii:

  1. Eu sunt tigara fracturata care-si cauta iarba pe fundul cestii baute acum cateva zile. Ceasca facuta tandari. Persista urmele de buze-n aer.

    Andrei Vornicu

    RăspundețiȘtergere
  2. din primul volum nu mai am, da o sa/l postez pe solodepalavre.blogspot.com
    Caricaturile... le gasesti in teatru 74

    RăspundețiȘtergere
  3. poezia asta imi place intradevar foarte mult.
    :)

    RăspundețiȘtergere