duminică, 8 martie 2009

fragment din jurnal de idiot

intenţionez să mă spăl pe cap, intru în baie, căcat! am rămas fără balsam! şi am o lene în mine...
întrebare: mă duc să-mi cumpăr sau nu folosesc de data asta? mai bine nu, că nu-i nicio tragedie până la urmă. brusc îmi trece prin cap imaginea unei mături! ok! domnu subconştient, am înţeles, să trăiţi! mă duc să-mi iau balsam.

aşa... ajung cu balsamu la casă. vânzătoarea aşteaptă să-i plătesc şi asta intenţionez şi eu. bag mâna în buzunaru drept de la spate. căcat! mă scuzaţi dar mi-am uitat banii acasă, cred că i-am lăsat pe masă, mă-ntorc imediat! vânzătoarea îmi bagă o faţă dintr-aia de "îţi baţi joc de mine!?"

mă-ntorc acasă. pe masă nimic. niciun ban adică. se pare că i-am pierdut. acum asta e. îi cer nişte bani împrumut la soră-mea. înainte să ies din casă pentru a mai face o încercare de a-mi procura balsamu, îmi scot telefonu să mă uit cât îi ceasu, (ăsta e un gest reflex deja şi are şi câteva semnificaţii sociale, da nu stau acuma...), când bag telefonul înapoi în buzunar, simt că mai am ceva pe-acolo, buzunaru stâng din faţă, ei bine ce putea să fie pe acolo dacă nu banii pe care tocmai îi uitasem acasă şi apoi i-am pierdut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu