duminică, 1 noiembrie 2009

abia azi

andy spune: păcat ca a venit iarna aşa de repede (sau ceva asemănător. era vorba de iarnă/frig şi că a venit)
eu spune: încă nu e aşa rău!
(locaţie '74)

toată lumea ştie că atunci când vine toamna plouă, se răceşte şi cad frunzele

mergând spre casă rup o frunză galbenă
cobor pe bulevard, pe lângă cetate, ajung la semafor, aştept.
ţin ceva în mână. o frunză.

toată lumea ştie ca toamna frunzele se-ngălbesc şi cad

am rupt o frunză înainte să cadă

nu ştiu de ce mă obsedează acu treaba asta, când oricum am degând să dau drumu la tv şi să mă uit la meci
poate pentru că am fost la "molloy" cu şi de Ştefan Roman (de fapt de Beckett)

meciul a început de 5 minute

mă caut în buzunare, înainte mă gândisem la mâini, dar mâinile sunt peste tastatură, nu ştiu ce am făcut cu frunza

voiam doar să spun că abia azi mi-am dat seama că-i toamnă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu