joi, 11 noiembrie 2010

încă o cafea

asta-i prima după cele două cafele luate în gara din braşov de la automat, atunci a a fost luni

tripu în bucureşti pe scurt:

mă trezesc la 1pm. îmi amintesc fulgerator - la 10 jumate ar fi trebuit sa mş-ntâlnesc cu alin la fortuna să mergem la stop. intru pe mess, si rog lume sa-l sune pe alin, îl sună anca - mersi anca, alin imediat ajunge în sighişoara - bine...
fug în autogara i-au microbusu până-n braşov, mă costă 27 de lei.
după un drum lung cu dureri de măsele şi capu greu pe la 6 ajung în braşov. din gară iau 35-u sau asa ceva şi cobor după cîteva staţii, apoi merg şi merg şi merg mult pe jos tot înainte pe o stradă lungă.
ajung la ieşirea spre bucureşti mă opresc în faţă la kaufland îmi scot caietu scriu pe pagina zilei respective BUC şi aştept.
nu aştept mult că opreşte un tip cu-n citroen c1: hai că te iau io! tipu-i din braşov, o terminat inginerie şi manegement, ascultă funk şi merge la prietena lui care-i studentă la psiho în buc, mă lasă undeva prin 13 septembrie sau noiembrie, prin militari în orice caz. de-acolo iau tramvaiu 8 şi ajung pe undeva prin sebastian, dup aia nu foarte greu gasesc parcu sebastian, dup aia foarte greu gasesc blocu lui andrei. andrei mă aşteaptă cu alin, cu mâncare şi cuie. asta a fost ziua 1, joi.

ne trezim destul de dimineaţă, andrei tre să meargă la lucru. între timp moare păunescu şi steaua bate pe utrecht cu 3 la 1. io cu alin boschetez prin oraş până la trei şi ceva când ne-ntâlnim cu andrei la cantina de la drept, mâncăm şi nu mai ţin minte ce facem, până intrăm la "livada de vişini" dup asta cred că mergem acasă. asta a fost ziua 2, vineri.

ne trezim destul de târziu, mergem la kaufland, dup aia io fac ciorbă şi andrei cu mihai fac spaghete, mâncăm şi plecăm. intrăm la "breakin the waves" sau aşa ceva cu marius turdeanu şi ofelia popii, aveam de gând să prindem şi regele moare, da nu l-am mai prins, nu-i bai se joacă şi mâine.
aşa că mergem la diana, unde boschetăm o vreme, mai era şi alina pe-acolo şi o mâţă pe care nu ştiu cum o cheamă, până să plecăm şi de-acolo ştergem prafu, iar la plecare schimbăm destinaţia iniţială şi mergem în kultur house, dup aia ajungem şi-n tango mango şi o terminăm în goblin, pe când ajungem acasă alin era deja treaz, şi trebuia să meargă la gară să-l aştepte pe traian. asta a fost ziua 3, sâmbătă.

ne trezim foarte târziu, mergem la regele moare, a... era să uit - înainte trecem pe la diana care ne face orez cu lapte, aşa ajungem în faţa teatrului - nottara, sala izvor, plin de lume şi lume mai venea încă, holul de la intrare era plin ca un vas din care dă afară aluatu cu oameni şi studenţi fără bilet, până la urmă am intrat, am stat în picioare într-un balcon lateral cu un stâlp în faţa, a fost fain oricum. apoi am avut baftîă şi-am prins bus, acasă am făcut omletă. asta a fost ziua 4, duminică.

ne trezim, pe la 1 jumate tre să mă-ntâlnesc cu alin şi traian în gara de nord, ăştia o dormit pe moca la novotel, hotelu ăla unde-o fost teatru vechi, ceva conferinţă cu drepturile omului ori aşa ceva. ajung pe la 2 fără zece la gară. îmi iau bilet până în ploieşti - 7 lei, apoi din întâmplare îi întâlnesc pe alin şi pe traian, ajungem în braşov pe la 6 şi ceva. luăm 23 şi ajungem la ieşirea spre mureş.
ne punem la stop, traian ne face poze, io bat un cui, pe la jumatea cuiului ne ia cineva. ne înghesuim toţi trei pe bancheta din faţă, tipu de la volan bagă paraziţii, io-mi termin cuiu, alin se abţine din râs traian vorbeşte politică cu şoferu şi-i povesteşte cum o mâncat el pedigri(nu ştiu cum se scrie asta - ceva mâncare de cîini) în germania cu videanu. pe traian îl lasă în sghişoara, se face linişte, pe noi ne lasă la real, unde alin fuge la bancomat să-şi scoată ultimii 20 de lei să-i dea şoferului. asta a fost ziua 5, luni.

acu am rămas fără cele două ţigări pe care le aveam şi n-am chef să mai scriu.

a era să uit, chiar vând parfumu ăla de la status, îi nou, îmi tre bani de ţigări bilet la câine şi cafea ori şi sau bere, şi chiar e negociabil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu