joi, 4 noiembrie 2010

cândva aici acum, oriunde

când o să am chef o să postez chestia asta aici
când ... poate fi acum sau nicicând
că altcândva n-o să mai ţin minte ce-o să-mi treacă prin cap acum

îmi vine să râd şi să-mi bag pe gât o cafea în acelaşi timp
da... bine n-am chef de faze gen discuţii serioase pe nici o temă, de-astă nici nu-s în stare să-mi scriu un capitol pentru licenţă

şi... da da da... pot înşira un rând de da da-uri
aştept

aştept discurdul
formularea
şi toate alea

ha ha
în scrisul meu
când pateticul o să se confunde cu ha ha - hazul

gândesc pozitiv
gândesc negativ
mă exprim în cât de multe feluri vreţi
când vreţi să stăm de vorbe

ha da când vine vorba de scris
lăsaţi-mă să mp des-încurc
căci des încurcarea face uuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii

cine ştie bine!
că n-am chef...

poate dup ce mă-ntorc din buc-ătărie o să-mi postez ha postarea aici

nu încă

căci îmi vin în minte experienţe considerate pe-atunci existenţiale
altă filosofie altă viaţă
prezente acum oricând oriunde - atât
estompate
aşa de estompate cu cât îs de proaspete că-s .. da...
chestii, amintirii şi alte alea din alte timpuri, alte ritmuri, alte... - spune tu

postu ăsta tre să fie despre alte alea

ăia ce te nu-nţeleg ce nu-ţi răspund la tel
ce-i iubeşti şi...
nu le ştii număru de tel
la care ţii şi nu-ţi dau număru anteriorilor
ălora ce-i întâlneşti întâmplător şi fac mult
âlora ce le-ai ha ha iubi
spuneam că nu-s mai dispus seriozităţii

nu mă interesează
în stadiu ăsta ăs dispus să mă prezint fără avocat şi fără să-mi recitesc
faptele, pacatele în faţa oricărei judecăţi fie şi de apoi
spontan
obosit
exuberant
tăcut mort
viu
adormit
sau geniu coconolial
mi se ha rupe
sunt şi sunt şi sunt şi ha ha sunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu