marți, 5 aprilie 2011

noaptea care nu-i în plan

imediat

din ce în ce mai greu cu dimineţile astea

goluri şi plase

cafea îngheţată şi reversu constipaţiei în regim blând

cu nasul înfundat dormi cu gura deschisă

toate izurile din lume

aleargă nimeni

până la cât crezi că poţi să numeri
eu o să mă bucur când o să ajung la unu

acum impresia că stau

mâine - când o să fie asta

întrebare

cine-şi mai aduce aminte ce am visat

cică trebuie să-mi fac raportu

trebuie trebuie trebuie

cel mai urât verb din istoria umanităţii mele

mai crede cineva în ceva

mai mult mai mult mai multe şi mai mulţi

azi mă-ntreb dacă se mai întreabă cineva ceva

uau

frison

toată lumea vorbeşte în acelaşi timp

important e să gineşti o cafea şi câte ţigări primeşti
să nu uiţi de apă

deplasarea presupune să te ridici

unde contează din ce în ce mai puţin

când îmi fac planuri
încep să elimin majoritatea factorilor circumstanţiali

unghiile nu se mai opresc din crescut
nimeni nu o să le poată opri

degetele

îţi dai seama că-n fiecare dimineaţă
te trezeşti cu aceleaşi degete

o să mă-ntrebe cineva vreo dată ceva

mă strădui să eludez orice utilitate
să evit judecăţile la fiecare legătură de cuvinte

când o să neutralizez tot ce percep

când nu-ţi mai dai seama că mai urmează o zi
degeaba

se mai gândeşte cineva la apariţia omului
totuşi poate fi o activitate plăcută
mai ales că nu foloseşte nimănui la nimic

la nivel de relaţii interne şi externe
ne-ar prinde bine o invazie de pinguini zburători
cu aripi de meduză şi ochi de râmă
cu picioare de gâscă şi cioc de elefant
cu coadă de minge şi dinţi de muscă

mai disperă pe cineva numele
din lista de mes care intră şi ies

detaşare plus redundaţă - circuit

scurtcircuitarea sistemului de plase
anti insecte transformă moliile
în farfurii zburătoare pline cu bere

mai vrei o ţigară

cine mai crede că contează

dacă hipopotamii ar avea burta mai suptă
ar putea sa meargă pe spate

si frunzele  vor spera să nu mai vină
pompierii să salveze pisici

2 comentarii:

  1. frunzele nu spera la nimic.
    sunt biete pseudo creaturi damnate sa ne respire noua aerul jegos si totusi sa zambeasca.
    exact ca noi oamenii obligati sa suportam rahaturi zambind.

    RăspundețiȘtergere