joi, 10 noiembrie 2011

mai şi există!

ieri dimineaţă am făcut o vizită fulger până în cluj (unde există tipa pe care o iubesc)

şi mai există oamenii care te iau la stop şi dacă ai bani îi primesc şi-ţi mulţumesc dacă nu le mulţumeşti şi-ţi mulţumesc că le mulţumeşti şi-ţi urează o zi bună!

la întoarcere m-a luat un domn cu un audi quatro din 2009 (cred, da la cât îs de varză la maşini putea să fie şi un audi beetle :))) oricum n-are importanţă), aşadar m-a luat un domn ungur (chiar domn şi chiar ungur) până în ungheni. nu am fost prea comunicativ pe drum, că mă apucasem să citesc piesa lui andrei(în sfârşit), da pe lângă faptul că are un fiu în anul întâi la manegement la petrică, stresat de ce-o să facă în sesiune pentru că nu prea ştie limba română (în trei ani de limba română i-au învăţat arhaisme, în loc să-i înveţe să vorbească, spune domnu), am aflat că a absolvit institutul de arte plastice din cluj şi după ce a predat câţiva ani pe la vreo 2 licee de artă, acum e sculptor şi patron de turnătorie, şi trăieşte din profesia, arta şi mica lui afacere. A... şi la turnătoria lui se fac acum componentele grupului statuar caragiale din ploieşti!
am rămas uau ce fain! ce fain că poate exista cineva în ţara asta care să trăiască făcând ceea ce-i place după ce a studiat acel lucru!

şi mai există mihnea şi paul şi ce-i din gaşca lor, plus cei care s-au întâlnit aseară la ţară, ţară vrem ostaşi, plus ce-i care îşi urlă NU-ul RMGC, execitându-şi simplul drept de a trăi în această ţară inexistentă! respect!

eu nu mă bag deocamdată, din simplul motiv că nu sunt suficient de informat (nu m-am informat suficient) şi nu ştiu ce e de preferat, să lăsam ţara asta sub forma actuală de combinaţie între muzeu şi parc de distracţii(bâlci) sau să valorificăm ce mai este (valorificăm e cred prea mult spus - şi persoana întâi poate fi improprie), dar nu ştiu - ruşine mie poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu