sâmbătă, 3 aprilie 2010

030410

noaptea asta să fie învierea?
bag aşa+n winamp şi+l dau de toţi pereţii de program inept dacă se mai închide
sunt ud leoarcă şi tremur din corpul ca o scândură sun la interfon cheia mi+am uitat+o în buc
acu mi+am băgat folderul cu muyică românească în playlist şi ascultam emil-fara regrete când s-a-nchis de aici starea de surescitare eufemistică
pe masa din bucătărie un miel jupuit aşteaptă să fie făcut bucăţi de maică-mea care trage de timp de pe la prânz
sunt abulic haha amorf poate fi fără formă
n+am făcut încă baie şi părul meu are un aspect tarzanian
mersi georgianei şi dianei pentru uscătoarele de păr
a.. şi statuie lui dan pasionatul de trenuri din buftea care ne+a scos din căcat
şi mersi dianei lui cipri lui mihai ignat şi lui unchiu+mio marian din sighişoara
cred că o să fiu trimis după apă dacă nu am fost deja
haha mă pot scoate dacă-l rog pe andrei să aducă o sticlă
taică-mio m-a sunat azi de nu ştiu câte ori în vreme ce-ncercam să adorm n+am răspuns decât după ce m+am trezit. ştiu povestea - când mă duc pe acasă - şi după faza de la crăciun să-mi bag pula dacă am vreun chef - sorry tati
sau na văd mâine
haha mâine e altă zi - trăiască maraciuca haahahahahhahah

2 comentarii:

  1. Bine-ai revenit pe plaiuri ardelenesti. Deja incepeam sa te urasc pentru sederea prelungita pe la bucuresteni. :P :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună tuturor,
    Numele meu este dl, Rugare Sim. Locuiesc în Olanda și sunt astăzi un om fericit? și mi-am spus că orice creditor care mă salvează pe mine și pe familia mea din situația noastră proastă, o să-i spun pe orice persoană căutând împrumut, mi-a dat fericire pentru mine și familia mea, aveam nevoie de un împrumut de € 300,000.00 pentru a-mi începe viața, pentru că eu sunt un singur Tată cu 2 copii, am întâlnit acest sincer și Allah se tem de împrumutătorul împrumutului de om care mă ajută cu un împrumut de 300.000,00 €, el este un om temut de Dumnezeu, dacă ai nevoie de împrumut și vei plăti împrumutul, te rog să-l contactezi spunându-i că (domnule, Rugare Sim) te referi la el. Contactați domnul Mohamed Careen prin e-mail: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    FORMULARUL DE INFORMAȚII PRIVIND APLICAREA LOR
    Nume......
    Al doilea nume.....
    2) Sex: .........
    3) Suma împrumutului necesară: .........
    4) Durata împrumutului: .........
    5) Țara: .........
    6) Adresa de domiciliu: .........
    7) Număr mobil: .........
    8) Adresa de e-mail ..........
    9) Venit lunar: .....................
    10) Ocupația: ...........................
    11) Care site-ul v-ați referit aici la .....................
    Multumesc si toate cele bune.
    Trimiteți un e-mail la adresa arabloanfirmserves@gmail.com

    RăspundețiȘtergere