duminică, 4 aprilie 2010

040410

andy are la status iarăşi?... să-l oprească cineva

albastru cu link pe youtube l-a un filmuleţ amuzant cu un fake jesus

tăică-mio sună într-una din elanuri bahice bănuiesc

îi răspund când am nervi până mă face să-l bag în mă-sa

după ce-mi spune că-s fiu de ţigancă

apoi îmi vine în minte avionul de săptămânile trecute

înainte de braşov şi toate alea înainte până şi de sighişoara

când am văzut într-o zi superbă de ploaie prin soare

nişte ţigani frumoşi de toate vârstele şi genurile

şi-mi spun că nu mi-ar fi căzut nimic dacă m-aş fi abţinut

bag un cui din braşov haha şi intru pe george



valentin covaciu: salut

Cheteles George: sal

valentin covaciu: cum mai e treaba pe+aci?

Cheteles George: apoi cum sa mearga

Cheteles George: la regie intrebi ?

valentin covaciu: da nu numa

Cheteles George: a fost in concediu scoala

Cheteles George: tu george si laura mai trebuie sa va alegeti texte

valentin covaciu: atunci nu+i chiar asa bai

Cheteles George: nui bai

Cheteles George: cum fu la buc

valentin covaciu: uAAAAAAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fffffffffffffffffffff fain

Cheteles George: misto

valentin covaciu: nu stii 74 e inchis_?

Cheteles George: nu stiu

valentin covaciu: si drumu inapoi a fost crima

valentin covaciu: ne+a luat vreo 24 de ore

Cheteles George: aualeo

Cheteles George: aualeu

Cheteles George: nasol

valentin covaciu: a fost prea tare ca sa fie nasol

valentin covaciu: am plecat cu un pachet de tigari si 6 lei

valentin covaciu: am luat un personal pan la brasov

valentin covaciu: da ne+a dat jos controloru in buftea

valentin covaciu: acolo am stat de+a sula la stop

valentin covaciu: pan a venit un pasionat de trenuri pe bicicleta

valentin covaciu: si ne+a dat 20 de lei si o sticla de apa minerala

valentin covaciu: am baut cu el o bere si ne+am luat bilete pan in brasov

valentin covaciu: pe tren am baut cam o jumate de litru de tuica

valentin covaciu: si am inceput sa sunam cunoscuti de prin brasov sa ne casesye peste noapte

valentin covaciu: ca trenu ajungea abia pe la 9 jumate 10 seara

valentin covaciu: n+am putut nimeni

valentin covaciu: si pan la urma ne+a asteptat cipri in gara si ne+a dat 65 de lei imprumut

valentin covaciu: si apoi am luat autobuzu şi în staţia berzei ne+a aşteptat ignat

valentin covaciu: mihai ignat care ne-a dat 100 de lei

valentin covaciu: dup aia am boschetat toată noaptea prin braşov

valentin covaciu: si dimineaţa pe la vreo 6 am prins tren spre sighişoara

valentin covaciu: şi am băgat somn

valentin covaciu: în sighişoara ne+am dat seamă că nu ne ajung banii pan in mures

valentin covaciu: mai aveam vreo 7 lei

valentin covaciu: am sunat un unchi de+a meu din sighisoara şi i-am cerut 15 lei

valentin covaciu: am mers la el ne+a dat cafea şi bere şi 50 de leidup aia am pierdut microbusu de vreo 2 ori

valentin covaciu: şi pe la 2 jumate în sf l+am prins

Cheteles George: no faina treaba

Cheteles George: bine ca ati ajuns

Cheteles George: desi ati facut datori

Cheteles George:

Cheteles George: ma duc sa beau o bere cu un prietene

Cheteles George: ma duc sa beau o bere cu un prieten

Cheteles George: ne vedem la scoala

Cheteles George: marti

Cheteles George: sau joi

Cheteles George: joi cred

Cheteles George: marti e inchis

valentin covaciu: k

valentin covaciu: seara faina

Cheteles George is typing a message.

Cheteles George: la fel



22:17 ascult france culture Nicomède de Pierre Corneille

şi nu ştiu dacă să-i înjur pe ovidiu şi pe diana

sau să le zic mersi că mi-au bătut iar în cap

treaba cu franceza franţa şi ha parisul

uAi vorbeam cu vladina pe mess când eram în buc

voiam să o chem la o plimbare în cişmigiu

nu-mi permiteam mai mult în lefterela mea perpetuă

şi-mi spune că-i în franţa erasmus aproape de paris

şi anda vorbea de coasta de azur de master

de bărci şi plute din cuie

uAi am intrat iar pe tripul ăsta – clar vreau ţoaglă

şi haha înţeleg mai mult decât credeam din limba asta



azi a fost altfel zi de baie şi de decameron

şi să nu ne grăbim azi mai este încă

a..... şi un fel de breakin news
faza de cuie în vomă a blogului
se va termina într-un post sau 2
şi-l bag pe pauză că luna asta voi intra
pe setarea de muncă şi seriozitate din greu
că am planuri mari pe mai şi ar fi perfect să execut în mare parte ce ţine de şcoli până prin 9-10 a 5-a

3 comentarii:

  1. scuze george, mi+a sărit din cap să te-ntreb dac mă laşi să postez mess talku
    şi dac încă nu mă urăşti de+a binelea poate dăm un tur de baruri şi cluburi şi toate alea
    cum văzui la tine - făceam treaba asta cu andrei anu trecut doar că aveam alte locaţii - o făceam şi singur tot prin alte locaţii

    RăspundețiȘtergere
  2. a.. precizare de la si adic al 2-lea paragraf vb cu roxa

    RăspundețiȘtergere
  3. Al doilea paragraf ? De ce te-as uri ? In afara de sederea prelungita in capitala. :)) Pai dam dara, anytime.

    RăspundețiȘtergere