marți, 30 martie 2010

300310

rectificarea rectificării sunt pe drumul taberei
na tocma ce m-am întors dup un trip de vreo 3 zile în militari la diana
ieri premiera lui andrei
întâlnire de soi providențial cu mișutcă lângă tnb
după care cișmigiu și deplasare spre locul faptei
oameni o tonă de oameni pe străzile astea
și mii bune dintre ei seamănă spărgător cu alții pe care-i știi
virtualitatea se trage peste ce vezi cu ochii tăi în fața ta
ești un călugăr budist aruncat într-o cascadă vizitată de turiști laici
grămezi de laici și de ochi curați
imaginează-ți că-ți imaginezi că toată lumea vorbește despre tine
și apa te lovește-n creștetul capului
cine ar mai avea un creștet în afară de capul tău
m-am făcut cun spartometru încorporat în buza superioară
și mă ia cu tot felu de faze
am vrut să dăm o oră cu bicicletele prin parc
da era-nchis la rent a bike-u de la drept
și ne-a pierit chefu de orice
alin nu mai răspunde la tel
ha ha diana nu știe să se dea pe țoaglă
ha ha eu vreau o țoaglă și o sa-mi iau una
chiar dac o să-mi vând cărțile din bibliotecă pentru asta
oricum o să le vând
sunt doar balast văzute în viitor
și conceptul de casă devine din ce în ce mai vag
cel de acasă era de când mă țin minte
într-o continuă futilizare
mă dor picioarele că andrei își ține calcu
pe o măsuță aiurea și tre să stau în genunchi
mâine ne-ntoarcem înapoi
ha ha acasă

3 comentarii:

  1. toane de adolescent? la 16 ani zbura cu aeroplanul,la 21 se duce in Bucuresti sa se dea cu toagla,peste 5 ani va dori sa se duca la Paris sa se dea cu trotineta(da doamne).

    RăspundețiȘtergere
  2. toane de adolescent? la 16 ani zbura cu aeroplanul,la 21 se duce in Bucuresti sa se dea cu toagla,peste 5 ani va dori sa se duca la Paris sa se dea cu trotineta(da doamne).

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept da doamne sa dau o tura cu trotineta pe strazile undeau spart menta miller si celine

    RăspundețiȘtergere