luni, 4 octombrie 2010

goală - o zi

uaAi azi n-am treabă

îmi fac o pipă-ndopată
bag McCoy Tyner în playlist
înainte sting focu de sub uala
mamă ce cuvânt
n-am mai scris niciodată cuvântu ăsta
nici nu ştiu cum naiba se scrie
uală sau oală arată aiurea oricum
şi cât de utilizat îi obiectu cu pricină

aşa sting focu...
apa fierbea - apă pentru spălat
după ce mi-a spus andrea că azi n-avem cursuri
mă gândesc să nu mă mai oftic şi azi că n-am duş

ieri bat un cui
dau drumu la tv-u mă uit la meci
şi ascult tot McCoy Tyner
mai am şi Bootsy Collins în playlist
după ce adorm visez o grămadă
şi după ce mă trezesc îmi dau seama c-am visat
toată ziua de azi până la zece seara
şi n-a fost o zi bună
n-a fost nici un coşmar
doar că părea o zi într-o lume
cu nişte legi onirice la guvernare

aşa că azi pot să-mi trăiesc o viaţă
cu pipa în mână cu căştile pe urechi
cred că aş fi în stare să ies la pensie
dintr-un fotoliu cu Bootzilla - Bootsy Collins
în căşti
ha şi s-a-ntors Alin din America

şi sunt mândru că luna asta am semnat primu contract din viaţa mea, mi-am băgat netu pe numele meu nu mă vede nimeni da io acum pozez într-o imagine mândru ca Jhony B

Un comentariu:

  1. "invat" mereu si dupa ceva "cercetari" aflu ca tocmai am citit o "Poezie" cu titlu -Goala- ?? stau si ma-ntreb.

    RăspundețiȘtergere