marți, 26 octombrie 2010

io şi iarăşi io

mă las pe spate în patu meu, cu tastatura mea, în camera mea, în braţe, la mai mult de jumatea unui winchester roşu lung... şi-mi spun... măcar...
că dacă tot mă simt aiurea, că dacă haha deşi mă simt bolnav, nu mă simt chiar atât de singur cum mă simţeam săptămâna trecută pe la-nceputu ei
că deşi am umblat ca ha un atom brownian tot sfârşitu sătămânii ăsteia pentru nişte bane bani pe care nu i-am mai făcut, m-am ales cu visele ce mi-au desăvârşit oraşu oniric
şi că măcar mai am încă un winchester roşu lung pe masă

ştii cum îi mă când gândurile şi imaginaţia ţi-o iau prin faţa ochilor şi cuvintele pe care le ştii, şi nu-s puţine, nu ţi-ajung, şi culorile din spatele pleoapelor îţi epuizează ochii deschişi

tot io îs mă, tot ăla ce-şi spunea alergător după cai verzi pe pereţi.... numa că nu ştiu ce pulă! ori io ori pereţiii... ori că s-or golit pereţii ori că-mi tre mie ochelari - şi asta-i alt futai, alţi bani, altă chestie pe care tre s-o car după mine şi de care tre să am grijă

aşa şi dac are careva o maşină de tuns să lase un offline!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu