vineri, 12 martie 2010

120310

ieri:
stat aiurea în cameră pân pe la vreo 3pm. apoi mă duc la curs la cis, apoi mă duc la filarmonică cu diriga/mirona, stau până la pauză, mă sună maică-mea că stă în faţa uşii fără cheie. mă duc şi eu oricum n-aveam cheie, dar aveam treabă şi aveam nevoie de telefonul ei
apoi fac treaba pe care o am de făcut, adică transport ce-mi mai rămăsese de cărat, mersi george - fac o bere fac un cui şi mersi nataşa, ar fi fost culmea să-i uit şi acu numele, mersi alin
apoi bat un cui cu alin că george pleacă fiind afectat de moarte nu ştiu unde s-au ceva de genu, nu cred că se supără cineva prea tare că am uitat numele unui film pe care nu l-am văzut
şi cam atât

azi to be continued

Un comentariu:

  1. apropo de ieri, o fac eu în locul lui alin, vali te bag în pizda mă-tii!
    mi-a spus că i-a plăcut atât de puţin că vroia să ceară banii de pe bilet înapoi sau să i se dea măcar o bere

    RăspundețiȘtergere