marți, 12 octombrie 2010

o-da

abţine-te!
mă abţin

mă abţin şi nu o să-njur pe nimeni
totuşi
aici - ba nu
nu aici
acolo
aici totul e în ordine - safe
o sa-mi descarc emil şi batman
pân atunci îmi încălzesc degetele
şi-o să-mi aprind pipa

acolo nu-i decât un teatru scris şi jucat prost
acolo afară vrei să vorbeşti
da n-ai cu cine că toată lumea
se-ntoarce la spectacolu
ăsta sau ăla totuna

aici nu mai am nici măcar cafea
da măcar nu se bagă nimeni
în raza mea vizuală

bag pula îs atât de nervos
încât n-am chef să mă enervezi
şi caut google pe google

ţîie nu ţi fome
mie mi
şî mie
atunci hai să mâncăm ceva
hai
avem ceva de mâncare
ă ă
atunci mai stăm
auzi? hai la o ţigară
ştii ce mă
nu mă
avem trei saci de cartofi
cu sau fară
bă îţi baţi joc de mine
întrebam şi io no
avem şi un lighean
mă tu ai chef să cureţi cartofi
mă io nu tu ai
mă n-am nici io
atunci am putea chema pe careva
care careva
nu ştiu vezi dac îi careva pe mess
mă da io n-am chef de nime
no bine atunci mai stăm
ştii ce mă hai la o ţigară
hai mă las că mâncăm mâine

batman se descarcă mult prea greu
clar că nu-mi mai convine prin zonă
ştii cum îi mă tot ăia pe care-i ştii
care-s la fel numa că au feţe diferite
şi toamna când vine lume nouă
îi tot aia mă! ori dacă-s alţii
îs tot la fel mă numa că au alte feţe

no gata am fost în bucătărie
n-am fumat da este ceva mâncare naşpa
aşa că deja mă simt mai bine
am mai găsit şi miere pe masă
mai am şi pită şi aproape doi litri de vin
muci m-aş face
da nici măcar nu mai am chef

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu