marți, 13 decembrie 2011

tribunalul mureş: fumatul interzis doar pentru clienţi

fusei azi pe la tribunal, în calitate de martor/spectator, petrecându-mi oarece timp pe hol, văd un afiş, reproduc textul în mare: fumatul interzis! conform bla bla etc. spaţiul pentru fumat se află în curţile interioare. no bine. daaaar... dacă arunci o privire de-lungul coridorului, lîngă ferestrele deschise, rortogoale de fum se ridică din vârfurile ţigărilor aprinse sau ies din guri angajate în discuţii lejere. mai exact: în plan apropiat două avocate fumează, în plan îndepărtat câţiva jandarmi adunaţi în jurul unei ferestre deschise - cel puţin unul dintre ei fumează. după vreo 20 de minute îl întreb pe prietenul cu care eram acolo: mă se poate fuma aici? el: nu, doar afară. da..., stai, că mă duc să-l întreb pe jandarmu ăla. stau. el: mă, a spus că se poate fuma, dar în curtea interioară. eu spun bine şi râd. în concluzie, pe fondul speţei :)), în traducere liberă afişul cu fumatul interzis se completează automat şi irevocabil cu următoarele: valabil pentru toţi nepurtătorii de robă sau nepurtătorii de uniformă albastru închis inscripţionată cu următorul text: jandarmeria (litere mari de tipar, boldite)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu