vineri, 2 decembrie 2011

Căsătoria Gogol TNTgM Sala Mare() - Costin: "Da..., ne place şi nouă!"

Ultimele săptămâni trei spectacole.
Push up, Sala Mică - dezastruos, aaah! da nu se mai termină odată! Nu înţelegeam ce caută Marius Turdeanu acolo da... no - întortocherea şi căile...
Amalia respiră adânc, J'ai bistrot, de o drăgălăşenie insuportabilă care n-avea treabă cu nimic, ceva între o serbare de clasa a V-a şi o prezentare pauăr point. Aţi auzit cumva cuvintele nori şi avion? Dacă din cauza... sau cumva s-a-ntâmplat să vă treacă pe lângă urechi, nu-i bai, în spatele protagonistei e proiectată o reclamă mişto la tarom - aşadar nori am spus, nori vedeţi! :)))

Îmi spuneam: dacă mai prind un spectacol din ăsta concurent la categoria cine plictiseşte mai tare spectatoru, anu ăsta nu mai merg la teatru.

Am avut noroc :D că sâmbăta trecută am fost la Căsătoria şi azi mă duc iar :D (Bineeee... acu, mi-a plăcut, dar nu m-a trăznit s-au altceva, nu cred să fie totuşi genu de spectacol pe care-l vezi de patru ori şi n-ai spune nu unei noi vizionări)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu