joi, 24 decembrie 2009

241209

undeva între 1:30 şi 3:00am

asta pentru că eşti/sunt/suntem un puroi.
poate că... pentru că am o tendinţă/înclinare de a folosi persoanele 2 sg. şi 1 pl. sau
poate pentru a folosi /(slash) sau

paranteză

: explodează,
implodează,
erupe,
imrupe/
dă afară!
- regurgitează
- cacă
!

cine vrea să fumeze rahatul ăsta cu mine
sau
bah vrea carv 1 cui
?

nu-ţi răspunde nimeni la mas-ul suliminal tocmai trimis

mai sus plouă în zăpadă
scrumiera de aici de jos e foarte roşie

între paranteze: mă urmăreşte culoarea asta

pentru că acasă nu pot să ascult muzică deoarece maică-mea se uită la tv-u şi fiindcă soră-mea vrea linişte

cânva mi-a lipsit foarte mult maică-mea
şi poate de-aia bla-bla necesităţi de maternalism

du-te şi mai ia-ţi o bere că patetizezi!

mă duc să mă piş/ mă piş/ am fost să mă piş

descriere baie evolution:
gresie neagră, faianţă roşie, pişuare perfect albe, cu pastilă verde
faină şi reflexia în fainţă

tocmai ce s-a rupt recipient săpun

nu ai senzaţia că se pierde ceva important cum ar fi esenţa

asta era o întrebare sau era doar aşa

asta era o întrebare.

altfel sunt egoist:
dovadă:
nu-mi place să vorbesc dar când vorbesc îmi place să vorbesc invariabil despre mine
altceva
mă mai gândesc

sunt teribil de consecvent în inconsecvenţă

aştepţi oglindirea fiecărei mişcări, fie şi în aer

astă noapte avem cuie de ştrec la cină

ps.
crăciun fain! şi un an nou bun (şi cu mult căcat)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu