luni, 28 februarie 2011

azi e luni mâine se face întâi

şi a trecut şi luna asta jegoasă
mai urmează una? nici nu-mi mai bat capu ;)

"I began to feel good
in the worst situations
and there were plenty 
of those." Charles Bukowski

nu mai am un ban - nimic nou
în categoria nou ar intra doar faptu că lucru pentru banii pe care nu-i am
nu mai am ţigări - încă se descurcă şi există macă-mea
nu mai curent - cât mai sunt lumânări la alimentară asta e
nu mai am chef - o să-mi bag! iar încep
asta chiar nu-i o problemă
chefu-i doar o chestie care se face
dacă şi când e cazu
mai am câţiva prieteni
câţiva oameni cu care aş vrea să vorbesc da nu mai apuc
şi nu neapărat din cauza timpului

vreau o vacanţă
deşi mi-e clar că nici măcar de asta n-am nevoie
scriu porcăria asta că nu ştiu de ce înainte să-ncep aveam impresia că o să mă simt mai bine
da nici asta nu o să se-ntâmple

sictir general şi nu mai am foc
să-l aprind dacă s-ar descoperi că-i inflamabil


printre paginile de ziar mai citesc 1/2 poem de Bukowski
îmi mai mişcă obrajii pentru o juma de jumate de zâmbet
şi atât


după o săptămâna execrabilă - fosta
şi un sfârşit de săptămână mai chill
văzut oraşu nostru şi surprins plăcut am fost
curat, lejer, ne-enervant
apoi lansare lectura - plictiseală
revista - n-am apucat să citesc nimic


acu săptămâna asta deja mi-e clar că o să fie din seria ălora nicicum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu