marți, 27 martie 2012

3 stopuri, o rocada - un fain sfârșit de săptămână :D

și Vrăjitorul din Oz la Teatrul Maghiar de Stat Cluj și 1/2 D'ale carnavalului la Teatru Național tot din Cluj, suficient. Bănuiesc că Mona Marian, regizorul spectacolului după textul lui Caragiale, nu e alta decât Mona Chirilă, pe care o știam de la Piațeta montată acu vreo doi ani la Studio, UAT. Ei bine, nu merge, teatru ăla cu măști nu merge pe Caragiale, io nu cred că merge așa zisa comedia del arte trasă de plete, așa că am văzut un spectacol semi-leșinat, c-un Iordache ale cărui replici nu cred că le-nțelegea nici el, sâmburii pe care-i rodea și cojile pe care le scuipa ostentativ... no bine, apoi scenografia de o lipsă de imaginație avangardistă, adică un copil de 5 ani ar fi desenat-o la fel, imagini scenice... mmm poate or fi ieșind câteva la repetiții... poantele erau anunțate cu o juma de oră înainte și patul parcă era citat din Piațeta, nu doar el, și Caragiale era cu siguranță sub pat :))

Buuun, să ne-ntoarcem la autostop!
Nr. 1 : sâmbătă dimineața! după două minute de așteptat în stația de la gară, așteptam un bus până la ieșirea din oraș, scot totuși foaia cu CJ-u și-ntr-un minut mă ia un nene care avea de făcut pe nepusă masă nu știu ce prezentare la nu știu ce produse și în consecință i-ar fi prins bine un mic decont neoficial la carburant :) În Turda a reușit să transporte 4 persoane dintr-o stație de bus în alta :))

aaaa.... și cum să uit că după un ceai cald băut în grabă la Maria... licența vieții deci BCU - nimic epic acolo, în afară de, totuși, întâlnirea cu altă Marie, fostă colegă de clasă în liceu :)

Nr. 2 : sâmbătă noaptea! greu, pe la vreo 1 după 2 ore de stat, oprește ca prin vis un microbus, un tip din Baia Mare care transporta piese auto din Cluj în Mureș Bistrița Brașov etc.

Nr. 3 : duminică noaptea, tot în cluj, tot după vreo 2 ore de stat, de mă durea mâna, oprește un domn, om de afaceri, nu din prima totuși :)) mi-a zis că nu vroia să mă ia, da după aia s-a gândit că și el a făcut stopu... așa că a oprit și eu am băgat sprint pe Feleac și avea scaunu încălzit :) mi-am pus centura și a urmat una dintre cele mai faine autostopuri, tipul are vreo 4 firme, în 3 domenii diferite, s-a apucat serios de afaceri după două căsătorii eșuate, acuzat că munca-i amantă-sa, a zis s-o legitimizeze și acum se-ntorcea fericit de la o prima întâlnire amoroasă și se simțea ca un adolescent! Ca un om care brusc descoperă că nu-i așa amorf cum credea și nici viața așa anostă și că-i fain!

hehe... altfel, între stopuri, a fost tot ce poate fi mai fain :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu