luni, 5 martie 2012

o săptămână pe-o poză

duminică seara până pe ora 9 jumate aş fi putut afirma: no, asta o fost o săptămâna, în urma căreia pot să fiu mândru de mine!
M-am trezit în fiecare zi devreme, 7-7 jumate, am folosit în general în mod util timpul câştigat, am fost pe la facultă, am ajuns chiar şi la un curs de la ora 8, am citit, nu satisfăcător de mult, am scris, nici asta cât şi cum îmi propusesem, vinerea lungă a trecut mai lejer decât altele, a venit Maria (artificii, înaripate şi primăvară dezlănţuită în creieraşul şi trupul meu), sâmbătă a venit Andrei în oraş - una peste alta o săptămână chiar bună care se termina plăcut.
pregătit, cu planuri amplificate, să-ncep noua săptămână, azi aveam degând să merg pe 8 la facultate, până primesc un sms şi un răspuns pe mail - văzute tardiv, că mi se descărcase telefonul, iar mailul nu l-am verificat, am făcut o gafă.(contactul cu sms-ul şi mail-ul s-a produs ieri pe 11:20)
Şi aşa povestea continuă cu mine ridicat din pat, azi, abia la 11 şi cu disponibilitatea de alunecare în stări improprii entuziasmului reactualizată de o boacănă făcută în vreo 5 secunde şi ne-observată, cu toate că am verificat - futu-i!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu