vineri, 12 februarie 2010

120210

george, injuratura, nu-mi mai pot scoate prostia aia din cap, deci vesti bune o sa se scrie

n-am tigari
n-am net
sunt la biblioteca la uat
venit sa caut chestii despre radu cosasu
am citit doar 50 pg din alti 2 ani pe un bloc de gheata
si e prea blana nenea ca sa fie adevarat
long live the cis!

paranteza diacritice nu sunt pentru ca efectiv nu sunt inchid paranteza

Un comentariu:

  1. stau in panov si astept microbusu
    trec 5 minute
    stau si astept si nu stiu daca vreau sa vina
    mai trec 5 minute
    astept
    mai trec 5 minute
    ma simt ca-n liceu inainte de teste, cand speram fara remuscari sa nu ajunga profu sau profa la scoala
    desi la testele astea aveam profi care ar fi venit sa ne futa si intr-un picior, unii dintre ei chiar si paralizati la pat
    mai trec 5 minute
    astept
    mai trec 5 minute
    plec

    trec 10 minute
    il sun sa-i spun ca nu a venit microbusu si ca nu mai am cum sa ajung, dar o sa matrezesc dimineata devreme
    nu raspunde
    mai astept 5 minute
    il sun iar
    pe drum ma gandeam sa-i spun ca nu mai am chef, ca nici nu e vorba de chef, ca nu pot sa mai vin saptamana asta, ca sunt naspa rau de tot, ca nu ma simt deloc bine, ca sunt nervos, si nu vreau sa vad mai pe mine, cu atat mai putin pe el, sa nu se supere, da-n pula mea, chiar nu pot, chiar nu am stare de fata lui, nu vreau sa vin, supara-te, am o fata cumplita pe care nici tu nu ai vrea sa o vezi
    nu raspunde
    ma gandesc sa o sun pe gabi
    il sun iar
    nu raspunde
    poate o sun mai incolo pe gabi
    nu stiu de ce tocmai pe ea
    si nu stiu de ce dracu tot ma-ntreb si ma-ntreb si ma-ntreb de ce ma tot intreb
    a si am vazut ink-u singura realizare pe saptamana asta si nu-mi pare rau
    daca mi-a placut vreun film vreodata - asta e

    RăspundețiȘtergere