vineri, 5 februarie 2010

050210

adună-te în pula mea de idiot! mai am câteva ore în care să încerc să scot ceva din mega-căcatul pe care l-am construit cu migală
nici nu mă mai interesează ce zi o să am azi

dacă nu m-ar enerva cu perseverenţă maică-mea, singurul mod în care m-ai putea ajuta e să-mi prinzi capu-ntre mâine să-ţi lipeşti buzele de urechea mea şi să urli cât poţi de tare, mai tare decât ai urlat vreodată: te bag în pizda mă-tii!

inperseverenţa e o chestie definitorie pentru mine

iar m-am apucat să ascult soad şi apocalyptica şi ocs şi kumm şi ştiu ce-nseamnă asta
şi iar simt nevoia de a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea şi a bea
şi ştiu că nu o să mă ajute cu nimic şi sper că o să reuşesc să-mi controlez idioţenia şi să nu mă apuc să fac iar chestia asta

patetizez, asta e
ieşiţi afară
şi eu aş vrea să ies afară şi să urlu şi să urlu dezarticulat până o să-mi sară corzile vocale pe gură

voiam să spun: chestia asta nu mă ajută cu nimic, clar nu-s de ea, şi la scris nu mă ajută cu absolut nimic având în vedere că n-am mai scris nimic decând m-am băgat în frecţia asta

mă abţin deocamdată

azi vorbind cu maria - mersi, maria, mie mi-a prins bine, n-am mai vorbit cu cineva de mult - am ajuns la concluzia că toate problemele sunt cauzate de faptul că avem 2 ochi

5 comentarii:

  1. hai sa bem futu-i amaru ,pana bem boi si caru-
    pentru un corp sanatos medicii recomanda doi litri de apa pe zi,asa ca ai de muncit.succes cu mega-cacatu.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi, succes n-a fost, nu era de unde, d-am scos-o la capăt
    şi-mi place să cred c-am învăţat o tonă de chestii din naufragiu ăsta

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai revenit! Sau de fapt nici n-ai plecat? Nu știu, dar mă bucur să citesc din nou ce scrii. Imprevizibilul.
    Sper că ești bine, din ce îmi dau seama, faci cam ce făceai de mult :)) Ceea ce nu poate fi decât..bine?
    Eu unul încep să cred că am fost condamnat la o iarnă veșnică. Mă duc să-mi bag nasul într-o carte și într-o cană de cafea. Te-am lăsat. Salut.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca a fost doar o strategie negândită şi nereuşită de marketing
    a.. dac dai prin oraş zilele astea dă un semn

    RăspundețiȘtergere
  5. prin oraș nu mai dau prea curând. Am fost de crăciun ...mai vin la paști vreo 2-3 ziles să-mi rezolv obligațiile familiale...și apoi la vară câteva săptămâni.
    dacă ai drum pe la București, la fel, dă un semn. Dacă vrei, poți sta la mine. Este loc destul.
    na...cam atât pentru moment. S-a mai dus o zi de sesiune și un examen cu ea. Gat ceaiu de lavandă și mă culc. Noapte bună.

    RăspundețiȘtergere