joi, 25 februarie 2010

250210

salut
unde eşti?
acasă.
nu mergi la şcoală?
ba da. acum fumez o ţigară şi plec.
paranteză phone talk cu taică-mio închid paranteză

căcat
feţe interfeţe moace cuvinte cusute pe gură
gură închisă
buze cusute cu o sârmă din cuvinte ruginite

mă inervez mă enervează când nu sunt când nu suntem pe faţă

paranteză
rezumat pe ultimele zile: 20 - concert evolution amberskin pistol cu capse avioane în cap dorinţă maximă de evadare oprit de un pumn în moacă şi prins şi încarcerat într-un pat de câmin cu maria, 21, 22, 23, 24 - concert andercover lăsat de antibiotice reluat consumul de bere
închid paranteză

în noaptea aia m-am detaşat de mine de tot ce înseamnă viaţa mea
ieri o întrebam dacă i-ar plăcea să fie un balon cu heliu
eu sunt un balon cu heliu
şi plutesc şi pământul nu mai e o opţiune pentru mine
baloanele cu heliu nu aterizează niciodată
cât timp sunt în viaţă

baloanele cu heliu nu au probleme de conştiinţă, nu se împotmolesc pe parcurs
baloanelor cu heliu li se rupe de bine şi de rău chiar dacă nu l-au citit pe nietzsche
paranteză dacă i-am pocit numele asta e, n-are decât să pună pot închid paranteză

parafrază chuck puck: ce ar face cioran dacă ar învia? ar da o labă.

mă întorc la feţe şi la moacele care mă scot din ţâţâni
nu suport pe ăia ce-şi mutilează stereotipurile comportamentale doar pentru că nu ştiu ce ochi ai nu ştiu cui ar putea să fie îndreptaţi spre ei - i kill yourself
mă urăsc când fac faze dintr-astea

"free your mind and your ass will follow" funkadelic

3 comentarii:

  1. nu-i nevoie sa se scoale cioran,o face unul care se zice ca i-ar fi discipol

    RăspundețiȘtergere
  2. una rece una calda-
    ma bucur ca poti sa fi si un balon cu heliu

    RăspundețiȘtergere
  3. una calda una rece-
    lamentatiile sunt nelipsite,zideste tinere domn,zideste

    RăspundețiȘtergere