joi, 24 martie 2011

harababurastenic


Altfel lucrurile se repetă nimic nou pe străzile în barurile în facultate în capul meu din oraşu ăsta. Valu valu valu valu valu-l aştepţi de când ai început să cobori constat din microbus şi să faci paşi pe trotuarele astea. Dacă aş fi un tip mai calculat mai pragmatic şi mai tipicar aş putea să fac un disc împărţit în 12 fiecare sector colorat diferit şi fiecare culoare să echivaleze o stare... discu ăsta şi-ar păstra valabilitatea în trecut prezent şi – nu să mor io redundanţa unui viitor aici nu mă-ncântă de nicio culoare.
Să luăm perioada asta februarie martie: pe lângă problemele cu somnu care pot şi chiar intervin oricând din cauze neclare şi arbitrare mă posedează o predispoziţie spre depresie – da mie nu-mi place - am ajuns io cândva la o concluzie: mă nu am timp să mă simt naşpa n-are rost să mă gandesc că mă simt naşpa cu atât mai puţin are rost să mă gândesc că mă gândesc că mă simt naşpa. Şi atunci intervine o specie de efervescenţă de căutare şi de fugă şi clar trebuie să găsesc soluţii! Predispoziţia durează cel puţin până pot ieşi constant în pantaloni scurţi afară plus nedârdâitu în deplasările nocturne – şi-i dură. Trebuie să stai la pândă tot timpu trebuie să fii pe fază dacă nu eşti atent odată te plesneşte şi nu-i bine. Cel mai periculos e să te prindă descoperit chiar înainte să-ţi treacă o soluţie viabilă prin cap. Nici cu soluţiile nu-i aşa uşor. În primu rând că aşa stă treaba apoi una din manifestările cele mai greu de contracarat ale molimei ăstei primăvăratice e volumu gândurilor. Prea tare extrem de tare le auzi pe toate şi chiar nu vreau să aud toate măgăriile care-mi trec prin cap.
Uai acu mi-a trecut chestia asta: poate că-i din cauza presiunii atmosferice sau a umidităţii sau a condiţiilor macro-climaterice ori să fie micro? Greu. Dacă nu le auzi nu te deranjează, da când le auzi şi se mai şi amestecă cu alea din producţie proprie – astea autohtone melegurilor mele mentale îs majoritatea din categoria asta – uăi să-mi trag palme ce tâmpenii îmi trec prin cap.
Să trecem la altă constantă a perioadei. Nu fac nimic. Sau şi dacă fac ceva îmi ia prea mult timp să mă concentrez şi să mă determin să mă apuc de măgăria aia – altă problemă – pe asta aş băga-o la deficienţe de raportare la nivel de vocabular. Când am ceva de făcut acel ceva se numeşte: porcărie măgărie căcat tâmpenie etc.
Clar nici asta nu-i bine J
Totuşi io acum am aşa un fel de presimţire... deja am ieşit de vreo 4-5 ori în pantaloni scurţi afară pe la amiază de 2 ori la fotbal şi de 2-3 ori la magazin după ţigări.  

Un comentariu:

  1. Iată contactul domnului Benjamin Detalii de e-mail, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Sau Whatsapp 1 989-394-3740 care m-au ajutat cu împrumut de 90.000,00 Euro pentru a-mi demara afacerea și sunt foarte recunoscător, pentru mine a fost foarte greu să încerc să fac un drum ca o mamă singură. nu este ușor cu mine, dar cu ajutorul lui Le_Meridian mi-a pus zâmbetul pe față, în timp ce-mi privesc afacerea crescând mai puternic și se extinde. Știu că poate te surprinde de ce pun lucrurile de genul aici, dar chiar trebuie să-mi exprim recunoștința așa că oricine caută ajutor financiar sau trece prin greutăți cu afaceri de acolo sau dorește să înceapă un proiect de afaceri poate să vadă acest lucru și să aibă speranța de a ieși din greutăți .. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere