sâmbătă, 9 ianuarie 2010

090110

uneori să...
alteori nu poţi să...

tocmai ce am avut o zi de căcat

uneori îţi intră fum în ochi

tocmai ce stabilisem că există locul pierzaniei
tocmai ce stabilisem că
risipirea va deveni împrăştiere
degeaba

ieri nu am ajuns nicăieri

ha ha iar am ajuns singur acasă
ascult jelonek
beau sifon şi fumez din pachetul maică-mii

stabilisem că nu mai există nici un fel de căcat de bine şi nici un fel de căcat de rău
şi că mai rămâne să cred în oameni
degeaba

auzi şi ştii ce-i în spatele torentului de vorbe
emfază
mai bine taci dracului din gură

off topic
dacă există vreun ins/insă care nu i-a în seamă avertismentul de sub titlu blogului să lase imprecaţii altfel să nu mai citească - nu ajută pe nimeni cu nimic

şi dacă tot veni vorba despre azi
ieri trebuia să merg acasă, vorba vine acasă, şi stăteam în panov şi speram să nu mai vină ultimul maxi-taxi şi nu a mai venit
degeaba

maică-mea face gură că o las fără ţigări pe dimineaţă

am ajuns de vreo 40 de minute, ajung, îi spun ies până afară, ies până afară degeaba, mă-ntorc, şi-mi spune să termin cu secretomania, ăsta e un cuvânt care-i place mult, i-aş spune să termine cu paranoia, dar mă gândesc că s-ar putea să nu mai ţină de ea

nu mai înţeleg din ce în ce mai multe chestii

timpul se prăvăleşte peste bucile mele şi eu dorm pe burtă
şi pe mine mă dor ochii şi nu mai am chef de nimic
de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic de nimic... dacă aş ştii adresa aş face o cerere să devanseze apocalipsa

cândva, uans ăpon ă taim - rait nau, am primit un mesaj uneori e bine să plângi

ha ha şi voi cum aţi petrecut de crăciun?
nici nu mă interesează

chiar crezi că...
degeaba

faza de căcat e că mă simt foarte bine în perioada asta, am o dispoziţie incredibil de bună, sunt optimist şi viaţa e roz, doar că pe lângă faptul că brusc toţi oameni ori au surzit ori s-au volatilizat cineva tre să-mi fută starea de bine de multe ori pe zi

altfel mă scot din cap ăia care-ncep să fută meciu cu probleme inexistente
mă, păi să vezi, cât de deprimat îs eu că nu mai ştiu ce fază... ha ha un motiv mai bun de deprimare ar fi până şi încălzirea globală, care-i o beşină, dar pe care eu oricum o aştept cu nerăbdare

sunt din ce în ce mai dadaist
vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit vreau să uit... ce fază azi mă gândeam că aş semna şi eu petiţia ralucă-i pentru ca ziua să fie de 48 de ore

acu n-aş mai semna nimic
acu dacă nu m-ar durea ochii de la monitoru ăsta jegos şi dacă n-aş fi fără niciun chef aş ieşi afară aş face rost de o grămadă de sticle, de un furtun, aş fura benzină din rezervoare, aş face cocktailuri şi m-aş face piroman

nu-ş de ce pula mea nu mă culc

caut un motiv....

găsesc o justificare:
dacă mai scriu vreo juma de oră cu siguranţă nu va citi nimeni postu ăsta

dacă dintr-o întâmplare nefastă cineva a ajuns până aici îl rog să lase un coment cu o înjurătură

dacă aş scrie treaba de mai sus l-a sfârşit nu m-ar înjura nimeni

stai calm oricum nu citeşte nimeni porcăria asta

2 în cap dacă mă duc până în bucătărie fără să scot un zgomot şi mă întorc la fel de silenţios şi dac aprind ţigara l-a aragaz care sper că-i aprins nu să se prindă maică-mea că iar m-am servit din pachetul ei şi atunci
aş mai scrie tâmpenii vreo 10 minute

ca să fiu sigur pentru orice eventualitate, nu de alta

cred că am reuşit
ascult tot elephants ballet, adic jelonek

mai devreme în tranzit am fost faţă şi nici nu mi-am dat seama
alin cerea ţigări şi-mi lăsa tot timpu jumate eu ceream ţigări şi o fumam până la filtru
naşpa fazele astea când te prinzi numa după o vreme

nu mai are niciun sens să-ţi ceri scuze
niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens niciun sens...

dacă lumea e maya atunci maya pe maya e ...

nu rostiţi niciodată cuvântul ăsta, sfatul meu

ha ha vă iubesc pe toţi

nu pot să-mi dau seama cine a inventat semnul de întrebare

cert e că s-a adunat prea mult balast şi o să ne tragă la fund

mai am câteva fumuri şi stau doar eu cu calcu ăsta fumat

mai devreme m-am întâlnit cu daria:
un om cu care nu apuc niciodată să termin de vorbit deşi ne vedem rar şi de multe ori tăcem

mă-ntreb cum de mă mai suportă calcu
cred că cu mult stoicism

am stins ţigara

maică-mea s-a-ntors de pe o parte pe alta
nu mai risc
tre să-mi pun telefonu să sune tre să ajung devreme acasă

dacă face scheme îi rup degetu de la picior pe bune şi mă car

şi aş mai fi
degeaba
dacă ajunge careva cu lectura posului până aici îl sfătuiesc să verifice dacă nu are un cui bătut în cap

am terminat şi sifonu
mă ia şi o durere de cap aşa că dau
publicaţi postare

ps
dacă dispare şi asta ca eseu despre stambă care era genial şi-n care am băgat citat din îngerul e filigranul meu
asta e - totul e maya
degeaba
şi dac se-ntreabă cineva ce-i cu imaginea de sub titlu e bosch
şi ăia sunt o specie de pinguini ne-ucigaşi

ps2
eu tocmai m-am verificat n-am cuie bătute-n cap deşi mă doare aşa că n-o să recitesc tâmpenia asta

neaţă faină

şi dac are careva un cui daţi un semn

2 comentarii: