joi, 14 ianuarie 2010

140110

ieri:
         pe scurt - zi cu ghinion! vorba taximetristului, Andrei - parcă, din când se stinge lumina
         mai pe larg...
                             ...00.17 mai devreme am bătut un cui pe omul din vis al lui cezar petrescu, m-am ascuns în baie, unde citeam somnul
mi-a plăcut, îmi place cezar petrescu, poate fi chiar o variantă de licenţă pe lângă creangă
un final blană!
nu reuşesc să fac acum prea multe conexiuni. avem: Cordelia - numele tipei, nu ştiu dacă apare (nu cred) numele lui, visul şi statul de veghe, bunicul tipului ar fi avut 100 de ani, mărturisirile ei...
uneori sriiura e împotmolită, are şi cam multişor balast. da are şi consideraţii faine şi fain exprimate: relaţia creator - creaţie, creator - femeie, femeie - bărbat...

apoi multă nervozitate, suporată totuşi onorabil, spun eu, şi pân la urmă ziua s-a terminat blană

azi
tocmai ce-am bătut un cui
ştiu că nu e frumos să baţi cuie singur

după ce baţi un cui decorul se şterge de praf
dacă mai baţi un cui lumea este acoperită de un val/văl de frumuseţe

fac o recenzie după negru pe negru a lui aurel pantea
şi urăsc recnziile, mai ales precesul tehnologic de fabricare

Un comentariu:

  1. ha ha Nuvela se numeşte somnul, pe tipă o cheamă cordelia şi tipa se cordeşte mult în somn

    totul culminează când corde-lia visează că se cordeşte cu bunicul tipului născut acum 100 de ani şi mort de 30:"-Aşadar, şi el?... Tâlharul! Moşneag de 70 de ani şi mort de 30, şi încă tot nu-şi găseşte astâmpăr!... Şi nici n-a cugetat măcar ce nelegiuire săvârşeşte!... Cu o nepoată!... Nici nu erai născută când murea el!"

    RăspundețiȘtergere