miercuri, 27 ianuarie 2010

270110

iar altă neaţă

cum îmi petrec foarte mult timp în faţa calcului în ultima vreme, gen mâncat fumat scris bălării citit fumat băut cafea, şi-mi tot belesc ochii cu de plictiseală în monitor şi cum sunt nevoit dacă dau din greşeală peacasă să ascult fişiere audio cu horoscopu, asta fiind ultima pasiune a maică-mii, mă mai uit şi io la horoscopu de pe yahoo
cum îs născut în ultima după unii, mai mulţi, zi a zodiei, după alţii, mai puţini, în prima, mă uit de fiecare dată şi la una şi la alta
deşi când mă-ntreabă lumea spun că-s fecioară pentru că are mai mult haz, decât balanţă, mai ales decând sunt mândrul posesor al unei legături de plete
când o să mă rad în cap balanţa va avea clar mai mult haz

asta-mi spune (la balanţă): Kill 'em with kindness.

la feciară nu mai ştiu da mă uit imediat
ăsta n-are nimic prea intersant
You've been extremely hedonistic lately ... bla bla... You'll need the rest after your whirlwind cleaning, straightening and organizing extravaganza.

faza cu rasu în cap îmi aminteşte de ameniţările mele legate de plete enunţate înainte să am

bine, oricum mă gândesc serios la asta

deşi parcă spunea george sau gabi că în buc sau în cluj a ajuns o modă porcăria asta
şi-mi cam piere chef
mai aştept până se demodează

am observat că e mai neidiotesc să fii ori retrograd ori avantgard, da sub nicio formă contemporan

bla
bla
bla

neaţă-mblănită!

2 comentarii: