sâmbătă, 30 ianuarie 2010

300110

neaţă
continuare despre ieri:
paranteză azi mă trezesc fumez o ţigară bag fără zahăr, kumm, blazaj şi ţapnarii în listă, pun o ceaşcă de cafea şi mai aprind o ţigară închid paranteză

am fost la sighişoara, unde în afar că am văzut o ţoaglă mov foarte faină totu a fost o mare labă

în mare cam asta a fost ieri

azi sunt într-o stare indefinită şi mă tem să nu fie indelfinibilă

Un comentariu:

  1. paranteză maică-mii îi place fără zahăr închid paranteză

    flash back
    24 decembrie seara
    cobor din maxi-taxi, îmi aprind o ţigară şi o iau spre casă prin teren.
    ajung acasă. nu mai ţin minte dacă erau stinse toate luminile sau era aprinsă doar cea din bucătărie. întru în casă. linişte. trec din bucătărie în cameră, îmi las ghiozdanu undeva pe jos. taică-mio doarme. încerc să fac cât mai puţin zgomot. scot prăjiturile, sucu şi alte alea pentru crăciun şi le pun pe masa din bucătărie. iau o ţigară din ăachetu lui taică-mio, care era pe masa din bucătărie, şi mă duc la budă să o fumez în linişte.
    budă=WC din lemn în curte.
    mă-ntorc în casă, mă duc în cameră să-mi iau o carte din ghiozdan, totul în cea mai mare linişte posibilă, n-am niciun chef să-l trezesc.

    RăspundețiȘtergere