duminică, 31 ianuarie 2010

310110

şi-a mai început o neaţă
la 10.00 ante meridian am eamen la stamatoiu şi-s botă şi n-am chef să-nvăţ şi n-am chef să mă duc la examen şi mă-ntreb dacă restanţa asta de după sesiune se plăteşte

cuvântul de ordine: nu-l ştiu

am ceva fain pe care n-aş vrea să-l risipesc, n-aş vrea să dispară fără să observ şi când o să-mi amintesc de propritatea mea prăfuită şi o să-ncep să caut căcatu ăsta frumos să constat cu tâmpire că nu mai e - cevaul se numeşte încredere în oameni

azi am fost pe-acasă. veşti bune, taică-mio pare ok. şi se pare că la onorabila vârstă de 45 de ani a atins ceea ce-n limbaj comun se cheamă maturitate. bravo tati!

şi parcă m-ai voiam să scriu ceva...

a... da. cuvântul, lapsusul două puncte ignorant

şi mă gândesc să dorm şi să mă trezesc dimineaţă să mă uit peste istorii şi ce tragedii mai apuc şi aş vrea să ies pe-afară şi mă gândesc că n-ar fi frumos având în vedere că mâine am examen
şi încă nu ştiu sigur dacă o să mă duc

3 comentarii:

  1. buy me a coffee şi dă-mi un cui şi-o să-ţi povestesc un roman supra-existenţialist pe care o să-l uit mâine şi vei fi singurul om care va ştii că a fost scris vreodată
    şi dacă o să-ţi placă putem continua cu o trilogie în 2 apoi cu un ciclu romanesc interminabil, gen omul fără însuşiri

    paranteză cel mai probabil nu o să merg la examen închid paranteză

    fumez şi stau şi acult mozart şi urma şi nu ştiu ce aştept
    cu siguranţă aştept ceva sau pe cineva, dar nu mai ştiu ce sau pe cine
    nu mai ştiu dacă aştept ceva sau pe cineva

    mă duc să-mi mai iau o ţigară din pachetu maică-mii

    o aprind şi pe asta şi rămân aici

    şi nu sunt sigur dacă vreau să tac sau să urlu sau să vorbesc în şoaptă

    şi devin din ce în ce mai patetic

    dacă tot stau de-a-n pulea şi nici măcar nu binevoiesc să-nvăţ ceva aş putea să caut chestii despre camille cluadel
    tocmai am văzut o bucată din film la tv-u şi acu îl descarc
    mă trăsnise să scriu o monodramă despre tipa asta
    d-am văzut pe wikipedia că mi-a luat-o ibsen inainte şi a scris o piesă întreagă nu mai ştiu cum îi spune
    poate o să caut mai târziu sau în alte zile
    poate mai târziu sau în alte zile o să citesc şi piesa lui ibsen
    poate mai târziu sau în alte zile o să-nvăţ pentru examen şi dacă nu pentru ăsta poate pentru altu
    poate mai târziu sau în alte zile nu o să mai aştept
    poate mai târziu sau în alte zile...
    poate am nevoie de un impuls sau de o bătaie
    poate mai târziu sau în alte zile o să mă ridic de pe scaun şi o să-ntind o palmă deschisă şi o să spun o poveste
    poate mai târziu sau în alte zile o să tac sau o să urlu sau o să şoptesc

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-i dai li mihoc sa recite asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mah cred că ar fi mai încântat să recite un post de-al tău

    RăspundețiȘtergere