sâmbătă, 4 februarie 2012

Am fost la Iadul este amintirea... (titlul continuă) + update

la Studio... nu ştiu cum şi de ce mi s-a năzărit să scriu o cronicuţă... :)) şi mi-am notat un singur lucru: Dr. Quinn

update: dau un search pe google cu numele piesei şi văd că prin 2010 parcă acelaşi text a mai fost montat şi la Odeon, după ce mă uit peste câteva cronici am impresia că doamna regizor Dana Lemnaru nu a montat o piesă cu titlul ăsta, ci a refăcut un spectacol :(
p.s. - sper ca anterioara impresie să fie una greşită

4 comentarii:

  1. Cauta volumul de teatru al lui Jonas Gardell (sper ca nu-i incurc acum numele) la Biblioteca Judeteana. Sunt vreo 4 piese acolo, printre care si asta. Da, s-a montat la Odeon, dar n-am vazut-o.

    Andrei V.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna cronica. Ar trebui sa continuati pe acest tărâm fiindca aveti mână. Ati surprins exact esentialul. Un spectacol amatoricesc, scolaresc , fara nici o calitate artistica. Sa mergeti sa ne daruiti cronici si de la celalate spectacole.Fara a ataca pe nimeni ...in zilele acestea la UAT se petrec lucruri grave....din punct de vedere al formarii viitorilor actori.Si se mira ca nu au candidati la examenele de admitere. Anul trecut s-au chinuit sa adune vreo 7 in anul ! dupa doua sesiuni si la master la fel vreo 6 .E ciudat ca se incearca parca o autodistrugere ....sau mai grav acolo sunt niste oameni fara pregatirea pedagocica si artistica necesara ca sa atraga viitoare generatii de studenti. Mai vorbim :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc pentru apreciere. vb :)
      p.s. aş aprecia să am şi idee cu cine :D

      Ștergere