duminică, 2 ianuarie 2011

cântec pentru vreau&nu/da

m-am săturat să conving oameni încuiaţi
să-şi micşoreze lista abilităţilor lăsate
la putrezit

arată-mi o tipă normală
şi-i fac statuie-n centru

mă trezeşte maria c-un telefon relatat succint
mă trezesc cu-n vis futut

m-am săturat să mă chinui
să scot priponiţi din râtul mâlos
al stării de naşpa auto-ntreţinute
adepţii lui asta e

melancolii&frustrări&nostalgii&tristeţe
comfortu mă-sii care te face să eviţi
dereglările emoţionale rafale de iubire aştepţi
cu paltonu pân la glezne cu guleru ridicat
cu căciula-n cap&gluga peste

anxietatea&frica de starea de bine&hazard

ţi se pare o furtună cu vârtejuri
ce ridică gunoaie de plastic prin oraş
religia mea fără dogmă&patristică
în care există doar 2 zei care doar există
sfânta stare de bine&sfântu hazard
dacă nu vrei să-i fi prima adeptă
te aştept să-ţi ocupi locu-n panteon
şi să exişti ca să nu te umpli de praf&uitare



2 comentarii:

  1. Cand ai sa gasesti una sa ma chemi, vreau sa pun piatra de temelie la statuie.

    RăspundețiȘtergere
  2. cand gaseştu tu un OM normal, nu o femeie musai, atunci cheamă-mă şi pe mine.

    RăspundețiȘtergere