duminică, 16 ianuarie 2011

harş sunday but i'm in the mood

dex meu: harş = adjectiv care defineşte deocamdată o zi cu program încărcat prestabilit de care n-am niciun chef (definit azi în drum spre lucru)

ieri:
clar filarmonică! şi clar m-am dus. iar sfânta stare de bine şi-a bagat coada magică în sala mare a palatului culturii, ozaki are plete lungi - la fel de tare ca de obicei, după ultima bucată nu mă pot abţine: aveam nevoie de chestia asta!
iar sfântu hazard i-a catapultat pe scări şi pe elvis şi maria, apoi l-a scos din pat şi pe alin (asta poate fi trecută la categoria miracol) - dap... ce-i drept a cam exagerat... că mă trezisem pregătit pentru o zi de învăţat şi eseiat asiduu şi m-a pus să fac faţă unei zile de chill out.

azi pe la 1 jumate apare şi alin din neantu patului providenţial cu-n pet de bere şi-un pachet de kent lung, dup aia am jucat cărţi, joc eşuat într-o partidă interminabilă de război cu alin - evident sfârşită prin trântirea cărţilor + pula mea! că nu se mai gată! şi pe la 5 am ieşit în staţie şi-am luat primu 17 spre casă!

nu pomenesc nimic de gătit cam făcut o păpăraie complet necomestibilă - shit shit!


ps:
crişan e încă la reanimare!

breakin news
scot la vânzare 2 legitimaţii de călătorii pe toate liniile cu bus valabile până la pensie!
preţ: negociabil în orice caz :))

ps 2:
mi-am amintit eminescu da chiar n-am nimic de zis. na, hai să nu fiu faţă, la mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu