joi, 6 ianuarie 2011

cu.cuie-le se dau cu sania

Institutul cultural român organizează lecţii de limba română pentru
Muie ăsta trebuia să intre la spam
Da uite că aşa se-ntâmplă sunt unii
Care se-ncăpăţânează să nu intre
Lecţii de limba română ar trebui să ia
Înaintea străinilor ăia de ies de pe mess
Când vorbeşti cu ei ăia de se duc să se cace
Fără să spună brb şi au diaree
Ăia de-n loc să-ţi spună sugi pula n-am chef de tine
Nu-ţi răspund la telefon

Tutunu mai cauzează doar tuse&răguşeală
Omul cu crişan ascultă omul cu şobolani acum
nu mă interează chiar nu contează sanatorii cu balcoane
mi-o fac faină că vreau şi pot & chiar nu duc
o viaţă ca-n reclame
şi-s mai normal ca un fir de iarbă
ce poate fi mai pizdă decât un muguraş alb
unul dintre răspunsuri se cheamă pizdă

primul martir al religiei actuale
se cheamă crişan cel bun
iar acest blog îl va preamări&canoniza pe peştele crişan
până o să mă plictisesc de el

Crişan s-a născut după ce a murit
A călătorit mult a dormit la rece
pe acoperiş & şi-a dat duhul/sacrificat
pentru burţile noastre hămesite
aşa că eu, Vali, şi Elvis îi vom înălţa
cultul personalităţii la nivel de saga
întru amuzamentul nostru & al cui va mai râde cu noi
în vecii vecilor amin

deci după postu ăsta cu.cuie-le prind pauză/vacanţă de iarnă
se duc să se dea cu sania

Un comentariu: