miercuri, 12 ianuarie 2011

în loc de altceva şi în loc de povestea lui crişan pe care n-am răbdare s-o scriu acum

mersi mare poponar fumător şi toate alea Allen Ginsberg că mi-ai deschis apetitu de poezie, implicit lui andrei

mersi blaga a cărui poezie am început s-o-nghit azidimineaţă la o cafea lungă cu lapte în mortu vesel în timp ce colegii mei băgau talent de cel puţin 3 sferturi de oră în colocviu cursului care se cheamă ca tine

cât de aerian tre să fii tu blaga dragă în avântu tău gotic/expresionist, cum naiba reuşeai să te scremi atâta să eludezi senzorialu, cum pulă faci de peisaju tău n-are nicio treabă cu nimic, comparaţiile tale absurde şi abstracte, geogarfia aia enervantă şi transcendentală şi arhetipală pe care o cauţi până la fire albe
cât poţi să te chinui tu până când din cele mai banale fobii şi angoase ajungi la tristeţe metafizică&shit
te-ncurcă trupu ălă pe care nu-l vezi niciodată cadavru. în poeziile tale, să-mi bag, cresc sicrie peste tot, sicrie fără stărvuri, tu nu putrezeşti frate! tu cum ai murit hocus pocus cenuşă! ăasta-i traseu morţii la tine trup sicriu cenuşă!
şi să mai spui că nu eşti un oriental, păi cine naiba te-ar putea suporta contemplând natura ta, care-i non-natură, femia ta, care-i non-femeie
şi să nu-ţi mai spun de cât de insuportabil de multe ori plesneşti cuvântu "suflet" din vârfu creionului/din vârfu cu ce-i fi fiind scris
că na... că da... că tu eşti "bolnav de suflet" - oriental oriental până în prăsele - de ce naiba nu-ţi convine ţie carnea, de ce naiba nu poţi tu să te integrezi într-o cameră, într-o stradă, într-o crăşmă, într-o femeie?! ce? acuma n-ai să-mi spui că nu te-ncape... spui că aşa eşti tu! că aşa s-au combinat diferenţialele-n capu tău de nu te poţi abţine să nu te suprapui peste tot şi nu bagi tot în tine
da cum te sbaţi tu ca un peşte într-un acvariu spart şi ăla făcut dintr-un pet de bere... să-ţi amorsezi simţurile... cum nu-ţi iese ţie nici o imagine olfactivă, senzorială... cum pula mea poţi să strigi tu aşa în van de să nu te-audă nime!? na... alea vizuale îs inerente că fără chiar că nu ştiu cine te-ar înghiţi?!
da, mă, tu înghiţi ceva? nu ştii cum vine asta? nu ţi s-a făcut niciodată foame? să bagi ceva în tine! măncare, băutură, o tocăniţă, o bere?
uai, mă, da să vezi ce extaz transcendent poa să te apuce când mesteci o bucată de friptură, o mandarină, când îţi alunecă pe gât îngheţata aia de tec din centru când o lingi în grabă la 30+ grade
dihotomicule!
dacă mă duceam la examen la timp, nu cu un ecart de 1 oră jumate, ai fi rămas numa un tip enervant, un handicapat care vorbeşte bălării în versuri!
da în mortu vesel m-am prins că eşti un ins normal, care mănâncă se cacă şi toate alea, numa na ai intrat tu pe faza asta a ta cu miturile şi cu arhetipurile şi cu misteru lu peşte... hai că te-am lăsat că mi se arde tocăniţa!
oricum nu vroiam să spun decât că eşti un nene fain

2 comentarii:

  1. :))))))) Asa, zi-i de mama, zi-i de tata. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. plm k oricum mi-o venit teatru in ex si-am iesit cand am vazut, nici nu mi-am mai scos geaca

    RăspundețiȘtergere