luni, 24 ianuarie 2011

nu mai am ţigări şi tre merg la lucru
îmi fac ţigări din chiştoace da se gată şi alea

nici măcar nu ştiu cum îs, azi m-am trezit obosit
precizare: faza cu lumea care-mi place&shit nu-i valabilă în sesiune
aşa... clar n-am niciun chef de sesiune! da vreau că trebuie să o iau că vreau să scap odată de-aici/acolo!

altfel nu ştiu poate că aiurea ar fi cuvântu definitor

ultimele pagini le-am scris în decembrie pe la început... şi asta mă cam... îngrijorează... se lichefiază, sublimează... treaba era destul de închegată la un moment dat... aştept timp chef şi bani să ies iar la scris! pân atunci sper să nu-mi plece cheagu de tot

a... crişan... crişan cu siguranţă va învia cândva... însă având în vedere starea de burete ce-o străbat momentan... momentu ăla-i destul de greu de prevăzut

am terminat şi Năpârlire şi-l dau încet mai departe deocamdată nici nu mă gândesc când şi dacă o să-l public

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu