vineri, 5 martie 2010

050310

un suflu uşor uşor de mahmureală
restart calcului restart mie restart vouă restart torentului
eric sardinas 73,07 dintr-o sută
cursoru pe winamp nevoie de muzică sau de zgomot
nu ştiu ce vreau intru pe rastamusic.com
reţineri nu-ţi permiţi auto-cenzură
nu ştiu dacă teamă sau frica
întrebaţi-l pe kirkegaard
te sau mă sau ne face să nu intrăm în torent
în râul care curge ameţitor
probabilşitatea ieşirii de sub control
spaţiul atmosfera puturoasă
priviri atingeri zâmbeşti zâmbesc
mergem mai departe
în problema spaţiului a locului care te primeşte
care-ţi ajunge sau nu
apelaţi la şora
redundanţă o vieţuire văzută
prin ochii unei picături de apă
sărită dintr-un râu ameţitor

ieri
paşi cu anaxymandru
în foişor cu cosaşu
vorbim hai eu nu merg am văyut deja fenta
filarmonică
vioară solo de vioară
4 tipe mişto în dreapta
lecturăm meseria de nuvelist
şi ne cădem în cap după secretara
aia urâtă şi non-sex-apealică
fotbal gol cu capu
oboseală mare
teatru 74 pe la mizul nopţii
concertul se termină
ştefan spune multe lucruri şi te pupă pe frunte
miţă evocă cisul
bastion lume multă multă
şi muzică de-a-n pulea
gabi andrei răzvan george
şi nu mai ţin minte dacă şi încă cineva
câştigă zece beri
şi eu am cântat spun
şi primesc o bere şi-mi mai iau una
anda e cam supărată sau mi se pare mie
şi se face târziu
şi oboseală din gambe care mă ţinuse pe bancă
urcă şi urcă
bag somn de frumuseţe
sunt trezit de nişte tipi care mă-ntreabă dacă ştiu unde sunt
ştiu
apare mihela luăm un taxi
acasă
somnul continuă
trezirea continuă
2 apeluri ratate taică-mio şi poate anaxymandru
un mesaj oana
sun oana
apoi mă pun la calc să scriu prostia asta
punct

Un comentariu: