duminică, 14 martie 2010

140310

sunt într-o zonă uşor depresivă
şi sunt complet disperat
mi-am pierdut ghiozdanu iar
şi comunicarea sau eseu sau ce+o fi sau ce+o iesi e în aer

conditiile de trai din camera mea se degradează constant
ieri sau alaltăieri cineva mi+a golit una dintre scrumiere
şi asta a mai adus ce îmbunătăţiri considerabile
calităţii vieţi mele
dar scrumiera e pe cale să fie umplută
şi mai am doar o preche de şosete ceva chiloţi
şi o cămaşa naşpa curate

relevaţia pe care am avut-o zilele trecute
sau săptămânile ce mai contează
nu funcţionează pe chestii concrete
cum ar fi dezastrul mizeria şi dezordinea din camera mea

în ghiozdan aveam caietu/jurnalu în care
îmi făcusem toate notiţele
şi am scos mare parte din citatele de care aş fi avut nevoie

la ultimele 2 două beţii şi cuieli
am ajuns să vorbesc tâmpenii cu didi
prima dată i-am bălărit turuit blablait
despre revelaţii şi relevaţii
noapte trecută
ricoşeu acuu chiar n+o să postez tot

îmi pare rău că am răs de mihaela
când a spus că o ustură limba de la bere
se pare că berea din 74 are efecte secundare

şi am observat că multă lume are tot felu de relevaţii în ultima vreme

2 comentarii:

  1. multa bere in 74 --> ziua urmatoare putina mahmureala = sete continua --> dureri de limba; in special cand fumezi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E un oras prea mic pentru un caiet asa de mare. O sa-ti gasesti mica avere. :)

    RăspundețiȘtergere