luni, 8 martie 2010

080310

şi ce dacă-i opt martie, cum bine spunea o tipă la 3net, asta nu e nici ziua mamei nici ziua iubitei, e ziua femei şi precizez eu - ziua feminismului, care între paranteze fie spus e o mare imbecilitate şi v+aţi făcut-o cu mâna voastră ha ha
ce nu-nţeleg eu de ce mama naibii trebuiau să închidă biblioteca judeţeană tocmai de opt martie?
azi am trecut pe la şcoală doar să beau un capucino cu rom, ca de obicei, şi să mă întâlnesc cu george şi cu maria şi cu peste cine aş mai fi dat şi apoi aveam de gând să merg la judeţeană să văd ce mai găsesc pentru comunicarea de la braşov.
porţile închise şi legate cu un lanţ sănătos
nici la uat situaţia nu era prea diferită ca o mică paranteză
duminică după aladin şi lampa fermecată - foarte fain felicitării oanei şi actorilor, al căror nume în afară de al lui andi nu-l ştiu din deja caracteristica ignoranţă personală şi onomastică, şi felicitării păpuşilor şi copiilor care au făcut gălăgie şi nu au stat ca nişte oameni mari şi tâmpi şi au ieşit afară super încântaţi. şi în mod special îl felicit pe tipul din spatele meu, care la frumoasa vârstă de vreo 2-3 poate 4 ani a avut tupeul să-mi tragă fără menajamente şi reţineri câteva şuturi sănătoase în spate - m-am dus cu anda şi george în piaţa de vechiuturi unde mi-am achiziţionat un jules verne - ghici care?, 2 scrumiere şi o răceală pe bază de mulţi muci.
şu nu spun la mulţi ani că ar suna ironic

Un comentariu:

  1. acu vreo 10 minute in timp ce george imi spunea sa ma las de balade şi maică-mea se certa cu mine din bucătărie, la radio românia cultural un nene îşi exprima bucuria ascunsă că brâncuşi nu a mai apucat să facă lucrarea aia monumentală din america şi în felu ăsta coloana infinitului a rămas cea mai înaltă lucrare a lui şi e amplasată spre mândria noastră măruntă, mai măruntă ca o câcărează, în românica, vorba lui badea, şi nu in america cea capitalistă şi bla-bla

    RăspundețiȘtergere