marți, 23 martie 2010

230310

hașciu! din buc
calea dorobanților sau așa ceva
andrei s-a răcit pe bune și acu s-a dus la repetitii

aaaaaaaaaaaa...
anunț/publicitate/whatever:
premieră absolută: ultimatu de andrei cu si de nagy si cu incă o tipă în 29.03 în the light bar sau așa ceva oricu nu știu pe unde vine
ăsta a lăsat ciocolată pe tastatură și era să o dau pe jos. mâine ne-am fi ros unghiile că suntem lefteri

ce aiurea sunt cam home alone și am băgat light my fire și bat un cui. nici măcar nu/mi place doors
la brașov am avut noroc că aveam tv-u în cameră. prindea mezzo și/am prins niște chestii faine. prostia asta o fredona alex la sighișoara. am auzit că acu 2 ani era pe foxy lady. măcar hendrix îmi place de cănd îmi spunea radu așa și eu nu știam cine-i tipu ăsta.
acu am băgat sue foley, tipa asta a fost la festu de blues n-a prea plăcut lumii și mă prind de ce. atunci încropisem ceva teorie cu energiile care s-au succedat - aiurea

am citit azi mare parte dintr-o carte pe care mi-au dat-o la brașov, băile kiraly, scrisă de un evreu ungur din franța, și dac țin bine minte l-au băgat ăștia de la polirom la noul val francez deși eu aș zice că se apropie mai mult de grupul ăla ne-omo sau eterogen în care o băgaseră pe aglaya veterany. jean matern își spune tipu ăsta.
eden brent - until i die
și are o chestie faină la pg. 54 să văd dac o găsesc.
Unele persoane care ne trec prin viață snt ca declinările unei limbi noi pe care abia o deprindem. Ne familiarizeză cu gramatica și ne învață cele dintâi fraze simple ale unui nou idiom.
după concert îmi venea să merg la tipa asta și să-i spună să mă bage în bagaje sau să mă ascundă sub fustă și să mă ducă la ea în mississippi
și tot romanu din câte mi-am dat seama e despre problema asta a lui cu limba sau cu limbile care transgresează până și religia - e aiurea că nu știu ce-nseamnă cuvântul ăsta da-s convins că transmite ce-mi tre mie - și nenea personaj e futut la creieri de conștiință sau așa ceva că și-a lăsat copil și nevasta pentru că nu știa și nici nu se putea hotărâ în ce limbă să-i vorbească copilului pe care-l aștepta nevastă-sa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu