duminică, 7 martie 2010

070310

nici măcar nu ştiu sigur ce dată e azi, am ajuns din 74 pe la o anumită oră, la mulţi ani pierre şi sergiu, ţin minte c-am plecat când muzica devenise de căcat şi m-am enervat sau inervat...
mă duc cu soră-mea la aladin şi lampa fermecată la ariel
după aia tre să trec prin râciu, cum ar veni pe-acasă pentru o mică declaraţie la postul de poliţie în urma plângerii formulată nefericit de maică-mea: taică-mio ne-a dat afară din casă, spune, a scris ea

tu chiar nu înţelegi nimic?
mami revinoţi! nu te ajută cu nimic.
acasă.
când aud cuvântul ăsta e ceva în mine care se mişcă şi deschide plăgi
am ajuns târziu noaptea asta şi am adormit în fotoliu şi maică-mea m-a acoperit cu o plapumă, mersi mami
şi de dimineaţă mi-a făcut cafea şi mi-a adus-o
şi vă iubesc pizda mamii voastre de idioţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu