marți, 16 martie 2010

160310

ieri a fost o zi naşpa
atâta doar că şi fără caietul în continuare dispărut
am dat de capăt comunicării deşi nu sunt tocmai încântat

şi îmi vine să mulţumesc
nu ştiu exact cui nu ştiu exact pentru ce
îi mulţumesc lui anaxymandru că mă ia la rost
şi pentru că e îngrijorat
îi mulţumesc anei pentru tripon
le mulţumesc oamenilor care-mi plac pentru că-mi plac
fetelor care-mi fut creierii
celor care-mi sunt simpatici
şi celor care-mi sunt antipatici
mariei că nu iubim şi-atât
prietenilor care mă enervează
şi celor care nu mă enervează
că ne vedem prea rar şi asta
uneori mă enervează
maică-mi şi lui taică-mio
că m-au făcut din greşeală
şi m-au ţinut din convingere
şi m-au crescut întâmplător şi cu îndoială
le mulţumesc ălora care mi-au ţinut predici
şi i-am înjurat 2 zile apoi
şi beţivilor cu care intru în vorbă
o dată sau de 2 ori în viaţă
celor care m+au citi şi au spus fain
şi celor care mi--au spus căcat în faţă
şi muzicii şi lui andrei care mi-a spus
numa de muzică faină
şi-mi povesteşte existenţa lui în detalii
ce uneori mă plictisesc
îi mulţumesc că el e mult mai puţin lapidar
decât mine
le mulţumesc ălora ce mă plac
şi mai ales celor care nu mă suportă
mai ales lor vreţi o butadă?
sunt un drog uşor
şi dăunez grev sănătăţii tale şi a celor din jur
pot reduce fecunditatea
pot crea excitaţie neuronală sau de alte naturi
îţi distrug plămânii
şi cresc riscul prăbuşirii în abis
fumătorii mor mai tineri!

Un comentariu:

  1. hehe, lui vlad moldovan să-i mulţumeşti pentru tripon, nu mie...ai fi ajuns şi singur la poezia asta mai devreme sau mai târziu.

    RăspundețiȘtergere